کد خبر : 1516930 | 23 فروردين 1397 ساعت 11:40 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

180 دقیقه رنج و عذاب برانکو مقابل تارتار

سرمربی پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت با پارس جنوبی فشار و استرس زیادی را تجربه کرد.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس اگرچه دیروز با توجه به مسجل شدن قهرمانی اش خیلی خود را برای برد مقابل پارس جنوبی به آب و آتش نزد اما به هر حال پیروزی در این مسابقه برای شاگردان برانکو مهم تلقی می شد.


سرخپوشان پایتخت در حالی که به شکست مقابل پارس جنوبی نزدیک بودند، در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر رساندند تا یک امتیاز از این بازی خانگی دشت کنند.  گلی که کمال کامیابی نیا در بازی روز گذشته مقابل پارس جنوبی به ثمر رساند، یادآور پاسی بود که او در ثانیه های پایانی دیدار رفت به شایان مصلح داد و زمینه ساز گل برتری تیمش شد.

 


به عبارت بهتر پارس جنوبی در جریان دو بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی ارائه کرد و حتی می توانست در هردو بازی به برد برسد. در بازی هفته سیزدهم پارس جنوبی یک پنالتی را توسط محسن فروزان از دست داد و قدر موقعیت هایش را هم ندانست تا در نهایت در دقیقه 96 مصلح دروازه این تیم را باز کند.


روز گذشته هم شاگردان مهدی تارتار فاصله زیادی با کسب برد در ورزشگاه آزادی نداشتند اما یک لحظه غفلت در دقایق پایانی پیروزی را از آنها گرفت. به همین خاطر برانکو ایوانکوویچ در جریان دو بازی با پارس جنوبی در این فصل استرس و فشار زیادی را تجربه کرد تا تیمش به گل برسد. پرسپولیس در هر دو بازی در ثانیه های پایانی به گل رسید تا برانکو نفس راحتی بکشد و در نهایت 4 امتیاز از این دو مصاف به دست بیاورد.


نکته قابل توجه تقابل تارتار با پرسپولیس بود که با توجه به سابقه این مربی او انگیزه زیادی برای موفقیت مقابل تیم سابقش داشت که در نهایت هم تیم برانکو را بسیار اذیت کرد.

 

دیدگاه‌ها