کد خبر : 1517039 | 23 فروردين 1397 ساعت 21:47 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: گناه من و مدیرعامل چیست؟

فولادخوزستان و ذوب آهن امروز در ورزشگاه غدیر به تساوی ١-١ رسیدند.

پورموسوی: گناه من و مدیرعامل چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان پس از تساوی تیمش برابر ذوب آهن در گفت و گو با ورزش سه، درباره این نبرد و کمرنگ تر شدن امید کسب سهمیه آسیایی گفت: ما تنها برای برد به این بازی به میدان رفتیم، خودمان هم از این نتیجه بسیار ناراحت هستیم، ما فقط می خواستیم سه امتیاز را کسب کنیم. تعویض های تیم ذوب آهن نشان می داد که آنها به تساوی راضی بودند و به خواسته شان رسیدند.


سرمربی فولاد خوزستان درباره شعار تماشاچیان علیه خودش و اژدری زاده مدیرعامل تیم افزود: نمی دانم ما چه کم و کاستی گذاشته ایم که اینگونه باید فحش بخوریم، ما هم ناراحت هستیم و تمام تلاشمان را کرده بودیم تا این مهم را به دست بیاوریم اما نباید خیلی چیزها یادمان برود که امسال نسبت به دو ، سه سال گذشته جایگاه مان و عملکردمان بهتره شده  و امروز در مقابل تیمی بازی مساوی شده که از تیم های قدیمی و حرفه ای فوتبال ماست و چندین سال است که بازیکنانش در کنار هم هستند و سال به سال تقویت می‌شوند ، کمی منطقی باشیم  همین تیم  در سالیان قبل موفق می شد رفت و برگشت فولاد را شکست بدهد اما ما ٤ امتیاز برابر این تیم بدست آوردیم.من، مدیرعامل و تمام بازیکنان و کادرفنی  و اعضای هیأت مدیره تمام توانمان را گذاشتیم و هیچوقت به جز موفقیت فولاد چیزی نخواستیم، حق ما این نبودکه اینگونه فحش بخوریم، مگر چه گناهی کرده ایم؟

 

وی در ادامه گفت: شما ببینید تیم هایی که اکنون نتیجه گرفته اند، چگونه بوده اند، پیکان، پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن و ... در دو-سه سال اخیر تغییرات کمی داشته اند و تیمشان هماهنگ بوده اند. ما نیز در ابتدای فصل نزدیک به ٨٥ درصد تغییرات داشتیم، سعی کردیم تیم را جوانتر و بومی  کنیم. ما در ابتدا برای سال اول با توجه به تغییرات زیاد در تیم باید  اول ساختار بسازیم و بتوانیم به تعداد مشخصی از امتیاز برسیم و اکنون از آن برنامه جلو هستیم، نمی گوییم که تلاش نکردیم ما فرصت خوبی برای کسب سهمیه داشتیم اما نشد که بشود.مطمئنا ما ناامید نمی شویم و در دو بازی آینده بیشتر تلاش می کنیم و تلاش می کنیم تا فصل بعد نیز این مهم را کسب کنیم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.

 

وی در ادامه افزود: من نمی دانم چرا آن ٤-٥ نفری که علیه من و مدیرعامل فحش می دهند توسط عوامل انتظامی کنترل نمی شوند، از آنها گله دارم و اگر قرار است بیایند و کاری نکنند فایده اش چیست؟ امیدوارم آن چند نفر شناسایی بشوند و وضعیتشان مشخص شود.

 

پورموسوی در انتها نیز گفت: تیم ما امروز از دقیقه ٦٥-٧٠ زیر فشار روحی بود، هواداران به جای اینکه کنار ما باشند، علیه ما بودند. من از هواداران فولاد انتظار دارم تا در کنار ما باشند تا بتوانیم قدرتمند تر شویم نه ما را ضعیف کنند، اگر قرار بر این باشد من نامه خواهم زد تا بازی های تیمم بدون تماشاگر در خانه برگزار شود تا بازیکنانم زیر فشار شدید روحی در بازی قرار نگیرند.

دیدگاه‌ها