کد خبر : 1517176 | 24 فروردين 1397 ساعت 15:55 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

بابایی: نیمه دوم باید استقلال را شکست می دادیم

پیمان بابایی هافبک گسترش فولاد می‌گوید هیچ عصبانیتی در چهره احمد موسوی ندیدم.

بابایی: نیمه دوم باید استقلال را شکست می دادیم

به گزارش "ورزش سه"، پیمان بابایی تساوی مقابل استقلال را یک نتیجه عادلانه می‌داند و می‌گوید: ما صددرصد در نیمه دوم می‌توانستیم برنده باشیم اما بدشانسی آوردیم و نتوانستیم موقعیت‌هایمان را گل کنیم. در کل یک ـ یک نتیجه راضی‌کننده‌ای برای هر دو تیم بوده است. به نظرم عادلانه‌ترین نتیجه همین مساوی بود.

وی درباره تعویض خودش با احمد موسوی و علت عصبانیت او از این موضوع هم گفت: او در زمان تعویض به من دست داد اما اینکه گفتند از تعویضش عصبانی بود من اصلا حواسم به او نبود و در چهره‌اش ناراحتی ندیدم. 

 

از او درباره عملکرد هم‌تیمی‌هایش سوال می‌کنیم که اینطور پاسخ می‌دهد: عملکرد بچه‌ها در نیمه اول باتوجه به بارانی که بارید خوب نبود اما آنها در نیمه دوم خیلی خوب بودند و مالکیت توپ بیشتر دست ما بود و به نظرم می‌توانستیم سه امتیاز بازی را خیلی راحت بدست بیاوریم اما خب نشد و بدشانسی آوردیم. 

 

هافبک گسترش در رابطه با تاثیر نتیجه بازی با استقلال و تغییرات در جدول اینطور می‌گوید: بازی با استقلال و پرسپولیس چون هم از نظر هوادار و عملکرد در فوتبال ایران جز بهترین‌ها هستند انگیزه خاصی به بازیکنان حریف القا می‌کند خدا را شکر مقابل این دو تیم خوب بازی کردیم. ما به همه تیم‌ها به یک چشم نگاه می‌کنیم و اینطور نیست که برای ما مهم باشد تیمی که مقابلش بازی می‌کنیم چه اتفاقی برایش در آینده رخ خواهد داد. ما برای تیم خودمان بازی می‌کنیم نه تیم‌های دیگر.

دیدگاه‌ها