کد خبر : 1517243 | 24 فروردين 1397 ساعت 20:23 | 50.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مورینیو به احتمال جدایی 2 ستاره

ژوزه مورینیو، سرمربی یونایتد در خصوص نیمکت نشینی های متوالی راشفورد و مارسیال صحبت کرد.

واکنش مورینیو به احتمال جدایی 2 ستاره

 

به گزارش "ورزش سه"، اخباری در مورد نارضایتی این 2 ستاره جوان و تمایل آنها به جدایی از یونایتد به گوش می رسد اما مورینیو مدعی شد در این خصوص چاره ای ندارد.

 

دیدار برابر وست بروم: "در بازی برابر سیتی به پیروزی بزرگی رسیدیم و در طول هفته من تلاش کردم با این موضوع مبارزه کنم تا بازیکنان متوجه شوند این تعداد امتیاز برای قطعی شدن نایب قهرمانی کافی نیست و ما همچنان به امتیاز نیاز داریم.

 

1289111

 

بعد از 3 امتیاز هفته قبل، ما این هفته باید به پیروزی برسیم زیرا رتبه دوم هدف یونایتد است. رتبه دوم آرزوی ما نبود زیرا واقعا در طول فصل کار سختی انجام دادیم و من سعی کردم جلسات آموزشی انگیزشی با تمرین های جدید را پیاده کنم و با نکات تاکتیکی جدید، به بازیکنانم انگیزه بدهم. من سعی کردم سطح تمرینات را افزایش دهم و فکر می کنم موفق به انجام این کار هم شدم. "

 

نیمکت نشینی راشفورد و مارسیال: "فوتبال اینگونه است و اگر می شد فقط 11 بازیکن داشت و با همان ها بازی کرد، فوتبال از نظر اقتصادی جذاب تر می شد اما مصدومیت، محرومیت و آسیب دیدگی در فوتبال وجود دارد.

 

در هر باشگاهی و هر سطحی، شما تنها 11 بازیکن را به زمین می فرستید و این مفهوم خیلی ساده است و من هیچ کاری نمی توانم انجام دهم. از زمانی که من مربی یونایتد شده ام راشفورد بیشتر از گذشته بازی می کند."

دیدگاه‌ها