کد خبر : 1517391 | 25 فروردين 1397 ساعت 14:37 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

سقوط نمی‌کنیم اما باید دو بازی بعد را هم پیروز شویم

غلامی: برای آبروی علی کریمی تراکتور را بردیم

مهاجم سپیدرود می‌گوید خطر سقوط از روی سر این تیم برداشته شده اما برای راحتی خیالشان باید این دو هفته را هم با برد به پایان برسانند.

غلامی: برای آبروی علی کریمی تراکتور را بردیم

محمد غلامی در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" در مورد پیروزی مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: بازی مقابل تراکتورسازی یک مصاف سخت بود علاوه بر آن این مسابقه برای ما خیلی حیاتی بود چون اگر ماندن ما در لیگ برتر به 3 امتیاز این بازی بستگی داشت و نیاز مبرمی به 3 امتیاز این مسابقه داشتیم. ضمن آنکه تراکتورسازی یک تیم خوب و مردمی است و تماشاگران خوب و فهیمی دارد. البته سپیدرود هم هواداران پرشوری دارد و حمایت آنها در این بازی خیلی روحیه‌بخش بود و باعث شد تا ما برنده از این مسابقه خارج شویم.


وی در رابطه با آنکه چقدر شارژ مالی پیش از بازی روی نتیجه این تیم تاثیرگذار بوده خاطرنشان کرد: این پول 3 درصد از کل درصدی که قرار بود پرداخت کنند بود، نمی‌شود گفت بی‌تاثیر بوده اما تاثیر آنچنانی نداشت چون تمام تیم قبل از این واریزی باهم هم‌قسم شده بودیم که به خاطر علی آقا و هواداران پرشور سپیدرود این بازی را پیروز شویم. هدفمان بقای تیم بود و به فکر واریز شدن یا نشدن این پول نبودیم. ما فقط برای آبروی تیم، علی آقا و خودمان به زمین مسابقه رفتیم تا دست پر بیرون بیاییم که لطف خدا کمک کرد تا این بازی برنده باشیم.


مهاجم سپیدرود درباره مصاف سخت هفته آینده‌شان با فولاد گفت: فولاد مطمئنا بازی سفت و سختی مقابل ما به نمایش خواهد گذاشت. امیدوارم این بازی را هم به مانند تراکتور با همیت و یکدلی بچه‌ها بتوانیم نتیجه بگیریم و 3 امتیاز این بازی را هم از آن خودمان کنیم.


غلامی در پاسخ به سوالی که فکر می‌کند خطر سقوط از سپیدرود دور شده است یا خیر می‌گوید: خطر سقوط که خب کاملا نمی‌شود گفت از بین رفته اما ما با تمام قدرت این دو هفته پایانی را پشت سر می‌گذرانیم تا از محدود خطر دور شویم و مطمئنا به زمین مسابقه می‌رویم تا سه امتیاز هر دو بازی را کسب کنیم. در واقع هر هفته برای ما حکم فینال را دارد و ما می‌خواهیم از این بازی‌ها سربلند بیرون بیاییم و از کمترین شرایط به نفع خودمان بهره ببریم.

دیدگاه‌ها