کد خبر : 1517494 | 26 فروردين 1397 ساعت 10:02 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمرون: از قدرت پرسپولیس آگاه هستیم

ستاره الجزایری تیم السد قطر، خودش و تیمش را آماده دیدار حساس مقابل پرسپولیس و تثبیت عنوان سرگروهی می داند.

حمرون: از قدرت پرسپولیس آگاه هستیم

به گزارش ورزش سه، یوغرطه حمرون بازیکن الجزایری تیم فوتبال السد قطر پیش از دیدار حساس این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: تیم ما برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده است. ما می خواهیم صدرنشینی خود در گروه را حفظ کنیم و به عنوان سرگروه راهی دور بعدی شویم. تمام تلاش خود را انجام می دهیم که به این طریق با تیمی برخورد کنیم که قدرت کمتری در گروه A دارد و شانس خودمان برای صعود به یک چهارم نهایی را اینگونه بیشتر کنیم.

 

حمرون افزود: تمرینات سختی را در روزهای اندک گذشته انجام داده ایم و همگی آماده به نمایش گذاشتن یک بازی خوب هستیم که نتیجه دلخواهمان را تضمین کند و ما را در صدر جدول گروه نگه دارد. ما آماده ایم که همه سختی های این بازی را از حضور پرتعداد هواداران تا قدرت حریف در زمین بازی و مزایای آنها در بازی خانگی تحمل کنیم و قطعا به چیزی جز سرگروه ماندن راضی نخواهیم شد.

 

ستاره الجزایری السد در ادامه گفت: پیروزی های متوالی ما در لیگ و آسیا باعث شده که آمادگی و اعتماد به نفس بیشتری برای مصاف با پرسپولیس داشته باشیم. همچنین ما از قدرت تیم پرسپولیس آگاه هستیم. آنها یکی از قوی ترین تیم های گروه هستند و حضورشان در جایگاه دوم به هیچ وجه اتفاقی نیست بلکه نشان دهنده تلاش های کادر فنی و بازیکنان این تیم است.

دیدگاه‌ها