کد خبر : 1517505 | 26 فروردين 1397 ساعت 10:40 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی نیوکاسل - آرسنال

دو تیم نیوکاسل و آرسنال، امروز در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی نیوکاسل - آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ونگر  که پس از سه شکست پیاپی، موفق به کسب سه پیروزی پیاپی شده اند، امیدوارند بتوانند این روند خوب را ادامه دهند. با شکست روز گذشته تاتنهام، این شانس برای آرسنال وجود دارد که اختلاف امتیازات خود با رقیب سنتی را به 10 امتیاز کاهش دهد ، هر چند که با تعداد بازی‌های کمی که تا پایان لیگ باقی مانده، کار سختی پیش روی ونگر خواهد بود تا سهمیه لیگ قهرمانان را از لیگ برتر کسب کند. در حقیقت برنامه ونگر بر این است که در لیگ اروپا قهرمان شود و سهمیه را از آن طریق بگیرد. با این حال آنها باید با اتلتیکومادرید روبرو شوند و مطمئنا کار دشواری پیش رویشان خواهد بود.

 

 

1291843

 

 

در آن سو نیوکاسل با 38 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته ولی شرایط با ثباتی ندارد. در حقیقت اختلاف آنها با تیم هفدهم جدول تنها 5 امتیاز است و هر گونه لغزشی ممکن است شرایط آنها را در جدول به کلی تغییر دهد. با این حال، کلاغ ها نیز مثل آرسنال در سه بازی اخیرشان به پیروزی رسیده اند و شرایط خوبی را تجربه می‌کنند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 6 پیروزی برای آرسنال به دست آمده و نیوکاسل امیدوار است در این دیدار خانگی بتواند بالاخره این طلسم را بشکند. سانتی کازورلا و هنریک مخیتاریان به علت مصدومیت قادر به همراهی توپ‌چی ها نیستند و حضور ژاکا، اوسپینا و رمزی هنوز مشخص نیست. در آن سو گامز، الیوت و خوزلو به علت مصدومیت نمی‌توانند نیوکاسل را همراهی کنند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1295968

دیدگاه‌ها