کد خبر : 1517557 | 26 فروردين 1397 ساعت 13:29 | 202.6K بازدید | 0 دیدگاه

اختصاصی ورزش سه

حرف‎های ژاوی درباره بازگشت به ورزشگاه آزادی

ستاره سابق اسپانیا و بارسلونا برای آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تهران آمده است.

حرف‎های ژاوی درباره بازگشت به ورزشگاه آزادی

به گزارش" ورزش سه" تیم السد برای انجام بازی روزدوشنبه برابر پرسپولیس به تهران آمده است. ژاوی هرناندز ستاره اسپانیایی و سابق بارسلونا برای دومین سال است که به همراه السد به تهران می آید. بارقبل او برای بازی مرحله پلی اف ورود به مرحله گروهی همراه السد و برای بازی با استقلال به تهران آمد که این بازی با نتیجه صفر صفر به پایان رسید اما استقلال توانست در ضربات پنالتی السد را حذف کند. گزارش اختصاصی "ورزش سه" را از ورود ژاوی به تهران می خوانید:


این دومین حضور ستاره بزرگ فوتبال جهان و بارسلونا در تهران است. بار قبل در بهمن ماه سال 1395 او به همراه تیم السد برای بازی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و مصاف با استقلال به تهران آمد. ژاوی و تیمش در آن سفر شکست خوردند و از لیگ قهرمانان حذف شدند اما این بار السد صعودش قطعی شده و این تیم با یک امتیاز هم صدرنشین مسابقات خواهد شد.  ژاوی هرناندز در اولین حضورش در ایران در فرودگاه امام  با حجم بالای استقبال علاقمندانش مواجه شد. او ساعت ها در فرودگاه درگیر پاسخگویی به ابراز علاقه هوادارانش بود اما این بار او بعد فرود هواپیما و برای فرارکردن از ازدحام علاقمندانش تصمیم گرفت با اتوبوس تیم السد به هتل نرود. ژاوی با اتومبیل شخصی و جدا از دیگر هم تیمی هایش به هتل محل اقامت این تیم رفت.

 


شوک بابت حذف


ژاوی هم مثل همه بارسایی های متعصب هنوز از شکست این تیم برابر رم و حذف از لیگ قهرمانان اروپا شگفت زده است.  او در این رابطه گفت:« هنوز در شوک باخت بارسا هستم. باورم نمی شد که بارسلونا در این بازی به رم با این نتیجه ببازد هرچند چمپیونز لیگ است و این اتفاقات در آن رخ می دهد.»

 


السد قوی تر از سال قبل


ژاوی اما انگیزه های متفاوتی در سفر مجدد به ایران دارد. او یک بار در ایران شکست خورده و این بار به دنبال کسب نتیجه ای خوب و پاک کردن خاطره آن حذف است. ستاره اسپانیایی السد اما اعتقاد دارد این السد با السدی که سال قبل به تهران آمد تفاوت دارد و تیمی به مراتب قوی تر است. او در این رابطه به ما گفت:« تیممان نسبت به تیمی که مقابل استقلال بازی کرد بمراتب قوی تر شده است. در بازی با استقلال هم بازی خوبی انجام دادیم. آن بازی از نظرقدرت تیم ها برابر بود و نتیجه هم مساوی تمام شد اما در نهایت در پنالتی شکست خوردیم.» او افزود: « با این وجود باز هم می گویم که این السد قوی تر از تیم پارسال است و می تواندنتایج خوبی در آسیا بگیرد.»

 

 


ژاوی و استقلالی ها


یکی از سوالات جالب ژاوی درباره بازی با پرسپولیس این بود که او می خواست بداند آیا مثل دفعه قبل به سوی هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی برود؟ او در بازی با استقلال مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفت و او هم به این تشویق ها پاسخ داد. ژاوی حالا نمی داند در بازی حساس مرحله گروهی آیا این کار با چه واکنشی از سوی هواداران پرسپولیس مواجه خواهد شد. هرچند به احتمال زیاد ژاوی توسط پرسپولیسی ها نیز مورد تشویق قرار خواهد گرفت چرا که او یکی از محبوب ترین فوتبالیست های اروپایی در ایران است.

 


مربی یا بازیکن


ژاوی قرار است در پایان فصل قراردادش را برای دو فصل دیگر با السد تمدید کند. او که سفیر جام جهانی 2022 قطر هم هست  ممکن است سال آینده در پستی متفاوت در این تیم کار کند. طی روزهای اخیر اخباری در این رابطه منتشر شده که ژاوی در سال آینده به عنوان سرمربی تیم السد فعالیت کند و حتی ممکن است در نقش بازیکن-مربی ظاهر شود. هرچه هست اینکه ژاوی تا سال 2022 در قطر به فعالیت های فوتبالی اش ادامه خواهد داد و شاید یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی این کشور در جام جهانی باشد.

دیدگاه‌ها