کد خبر : 1517703 | 26 فروردين 1397 ساعت 23:30 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

کمپانی:

منچسترسیتی باید از قهرمانی اش دفاع کند

ونسان کمپانی، کاپیتان منچسترسیتی، پس از قطعی شدن قهرمانی تیمش در رقابتهای این فصل لیگ برتر، تاکید کرد که تیمش قصد دارد فصل آینده از عنوان قهرمانی اش دفاع کند.

منچسترسیتی باید از قهرمانی اش دفاع کند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که با شکست در دربی منچستر، جشن قهرمانی شان کمی به تاخیر افتاد، با شکست 1-0 امشب منچستریونایتد برابر وست بروم، قهرمانی شان در رقابت های این فصل لیگ برتر را قطعی شده دیدند.

سیتی  دو بار قبلی که در سال های 2012 و 2014 قهرمان لیگ برتر شد، نتوانست از عنوان قهرمانی اش دفاع کند اما کمپانی امیدوار است که بتوانند فصل آینده این کار را انجام بدهند.

او به خبرنگاران گفت:" نمی توان همه چیز را به سرنوشت سپرد. پیش از اینکه بفهمید، قهرمانی را ازدست می دهید. من خوش شانس بودم که سه بار قهرمان لیگ برتر شدم اما چند جام  را هم از دست دادم.

 

 

1294229

 

امروز من خوشحال هستم. تصور می کنم که این حرف من کمی حوصله هم تیمی هایم را سر می برد اما من حالا منتظر دیدن واکنش هستم. من هیچ وقت نتوانستم از قهرمانی مان دفاع کنم و می خواهم ببینم که این تیم می تواند موفق تر باشد یا نه.

در سن من، هنوز می توان چیزهای زیادی یاد گرفت و از هر لحظه لذت برد اما فکر می کنم ما یک چیز مشترک داریم و آن اشتیاق برای موفقیت های بیشتر است و اینکه راضی نمی شویم. شاید من اولین کسی باشم که به فصل آینده فکر می کنم. نمی خواهم مغرور شوم. این یک امپراطوری نیست. این فقط یک قهرمانی است. درخشان است اما می خواهم تیم تمام پتانسیل اش را نشان بدهد."

دیدگاه‌ها