کد خبر : 1517715 | 27 فروردين 1397 ساعت 01:55 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی بر مالاگا

زیدان: به ایسکو بیشتر از همیشه بازی داده ام

رئال به لطف درخشش ایسکو که یک گل زد و یک پاس گل داد، موفق شد در زمین مالاگا به پیروزی دست یابد.

زیدان: به ایسکو بیشتر از همیشه بازی داده ام

به گزارش "ورزش سه"، رئال در این بازی فرصت های گلزنی زیادی خلق کرد ولی تنها از دو موقعیت توانست به درستی استفاده کند. در نهایت پیروزی 1-2 کمک کرد این تیم به رتبه سوم جدول صعود کند.

 

 

1296194

 

 

زیدان در پایان بازی به خبرنگاران گفت:«  امشب می توان خوشحال و راضی بود. تیم کار خودش را به خوبی انجام داد و با احترام به حریف، یک بازی کامل را به نمایش گذاشتیم.

اینطور نیست که لالیگا دیگر برای ما مهم نباشد. کسب نتایج خوب در لیگ می تواند از لحاظ روحی، فاکتور مناسبی برای ما در لیگ قهرمانان باشد. امشب یک تعداد به میدان رفتند و تعدادی دیگر برای لیگ قهرمانان استراحت کردند.»

 

گلزنی ایسکو:« به خاطر گل او خوشحالم چرا که به آن نیاز داشت. همیشه گفته ام که ایسکو برای من بازیکن مهمی است؛ هرچند که برخی، تصوراتی دیگر دارند. من به ایسکو در این فصل بیشتر از فصل گذشته میدان داده ام و از او کاملا هم راضی هستم.»

 

ناکامی دوباره بنزما در گلزنی:« کریم خودش هم دوست دارد گلزنی کند و همه می دانیم که چه بازیکن خوبی است. بازیکنی در خدمت تیم که امسال در گلزنی به مشکل برخورد کرده ولی هنوز چند بازی دیگر از فصل باقیمانده و او می تواند جبران کند.»

 

دیدگاه‌ها