کد خبر : 1517719 | 27 فروردين 1397 ساعت 08:29 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو دلخوش به روزهای اوج بیرانوند

علیرضا بیرانوند در ماه های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و می تواند با یک کلین شیت برابر السد، به صدرنشینی پرسپولیس کمک کند.

برانکو دلخوش به روزهای اوج بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، بیرانوند در ابتدای فصل نمایش های خیلی خوبی نداشت و این باعث نگرانی هواداران پرسپولیس و البته طرفداران تیم ملی ایران شد. او با اشتباهاتی عجیب مدافعان پرسپولیس را به دردسر می انداخت و در شروع مجددها نیز نامطمئن بود.

 

اما در چند ماه اخیر او آمادگی همیشگی را به دست آورده و به همان گلری تبدیل شده که برانکو و کی روش به آن نیاز دارند. او از لحاظ فیزیکی و مشخصا رفلکس بدنی به شرایط مناسبی رسیده و می تواند واکنش های بهتری را نشان دهد.

 

همین موضوع تعداد سیوهای دروازه بان لرستانی پرسپولیس را نسبت به قبل افزایش داده و حالا هواداران پرسپولیس حس می کنند او نیز به اندازه مدافعان در کلین شیت ها و عملکرد خوب دفاعی سهیم است.

 

بیرانوند در شروع مجددها نیز دیگر عجول نیست و با آرامش و به دقت بازیکنان را صاحب توپ می کند، اصراری به پرتاب بلند ندارد و تمرکز بالایی در کار با پا دارد.

 

حالا برای تکمیل این روزهای خوب، بیرانوند باید یک عملکرد خوب و یک کلین شیت طلایی ثبت کند و پرسپولیسی ها را برای صدرنشینی کمک کند و برانکو ایوانکوویچ نیز به همین دل خوش است.

دیدگاه‌ها