کد خبر : 1517803 | 27 فروردين 1397 ساعت 14:21 | 65.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای منابع اسپانیایی

تاریخ اعلام خداحافظی اینیستا با بارسلونا مشخص شد

اندرس اینیستا آخرین فصل حضورش در بارسا را پشت سر می گذارد و پس از 16 سال، خانه دوم خود را ترک خواهد کرد.

تاریخ اعلام خداحافظی اینیستا با بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک بدترین خبر ممکن برای هواداران بارسا اعلام خداحافظی اینیستا خواهد بود. کاپیتان پس از 16 سال تصمیم به ترک بارسا گرفته و فصل بعد راهی فوتبال چین می شود. طبق ادعای مارکا و موندودپورتیوو، اینیستا شنبه آینده و پس از بازی فینال کوپا دل ری، رسما خداحافظی خود با بارسلونا در پایان فصل را اعلام خواهد کرد.

 

 

1296272

 

 

به این ترتیب او در نوکمپ بازنشسته نمی شود و این خبر خوبی برای هواداران بارسا نیست. اینیستا که سال گذشته قراردادی مادام العمر با بارسلونا امضا کرد و باشگاه همه چیز در مورد آینده را به خود وی واگذار کرد، در پایان بازی با رم که به شکست 3-0 بارسا و حذف این تیم از لیگ قهرمانان منجر شد، تلویحا تایید کرد که این احتمالا آخرین بازی او در لیگ قهرمانان بوده است.

 

اینیستا پس از بازی با والنسیا نیز ضمن تشکر از تشویق های هواداران، تاکید کرد که تصمیم قطعی خود را گرفته و هواداران تاثیری روی نظر نهایی اش نخواهند گذاشت.

اینیستا بارسا را با 9 قهرمانی لالیگا(در صورت قطعی شدن قهرمانی این فصل)، 4 لیگ قهرمانان و احتمالا 6 کوپا دل ری( در صورت قهرمانی در جام حذفی امسال) ترک خواهد کرد و به یکی از دو تیم تیان جین یا چونگچین دانگدای می رود.

دیدگاه‌ها