کد خبر : 1517905 | 27 فروردين 1397 ساعت 20:42 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس از این هدیه محافظت می کند؟ (عکس)

پرسپولیس در جدال صدرنشینی با نماینده قطر در همان دقایق ابتدای بازی به گل رسید که این گل روی خوش اقبالی پرسپولیس و اشتباه مدافع حریف رقم خورد.

به گزارش" ورزش سه" پرسپولیس در آخرین بازی مرحله گروهی در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر رفت. نماینده ایران در گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، برای کسب صدرنشینی و انتخاب بازی مناسب تر در مرحله بعدی باید السد را شکست دهد. پرسپولیس در بازی رفت و در دوحه با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف قطری شده بود.


با این وجود پرسپولیس در همان دقایق ابتدای این بازی و در دقیقه 2 نیمه اول روی یک ارسال تیز از جناح چپ به گل رسید، گلی که بخت و اقبال در به ثمر رسیدن آن نقش داشت. محمد انصاری که در این بازی در پست دفاع چپ بازی می کند در ابتدای بازی و روی یک حمله توپ کات دار و محکمی را با ارتفاع کم به شش قدم فرستاد. توپ ارسالی انصاری در حالی که علیپور و سیامک نعمتی دو مهاجم پرسپولیس در شش قدم برای زدن آن حرکت کرده بودند با برخورد به سر مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش و ایرانی السد به تور دروازه حریف قطری چسبید.


پرسپولیس با این گل که شانس و اقبال هم در به ثمر رسیدن آن نقش داشت می تواند صدرنشین گروه شده و در مرحله بعدی با حریفی به مراتب بهتر مواجه شود. دیدار با الجزیره امارات بی تردید برای پرسپولیس بهتر از بازی با الاهلی است چرا که بازی با نماینده عربستان به معنای انجام دو بازی در زمین بیطرف است. 


سرخ های ایرانی برای حفظ صدرنشینی باید از هدیه ای که از سوی مدافع ایرانی به آن ها داده شد مراقبت کنند و حتی تعداد گل هایشان را افزایش بدهند.

 

دیدگاه‌ها