کد خبر : 1517927 | 27 فروردين 1397 ساعت 21:55 | 71.1K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی خدا پرسپولیس را دوست داشت (عکس)

شاگردان برانکو با یک برد همراه با خوش شانسی مقابل السد به عنوان صدرنشین گروه C به دور بعد صعود کردند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با گل به خودی مرتضی پورعلی گنجی موفق شد با برتری یک بر صفر مقابل السد ضمن کسب عنوان اولی در گروه C انتقام شکست سه بر یک در بازی رفت را از نماینده قطر گرفت. پرسپولیسی ها در بازی رفت با درخشش بغداد بونجاح شکست تلخی را تجربه کردند اما آنها در بازی برگشت خوش شانس نیز بودند.


السد بعد از باخت نیمه اول، 45 دقیقه دوم را با حملات دامنه دار و فشار مضاعفی آغاز کردند و فرصت های زیادی را روی دروازه علیرضا بیرانوند ایجاد کردند. انصافاً پرسپولیسی در چند صحنه خوش شانس بودند که مهاجمان السد موفق به گلزنی نشدند. اوج این خوش شانسی به فرصت طلایی السد باز می گردد که بونجاح آن را از دست داد. این بازیکن الجزایری با حرکات تکنیکی خود مدافعان پرسپولیس را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت و در نهایت در حالی که بیرانوند را مقابل خود داشت، ضربه او روی تیر افقی دروازه نشست.


شاگردان برانکو در حالی موفق به ثبت پنجمین کلین شیت آسیایی خود شدند که در این دیدار می توانستند دروازه خود را باز شده ببینند اما انگار امشب خدا پرسپولیسی ها را دوست داشت و هیچ توپی راه به دروازه بیرانوند پیدا نکرد تا سرخپوشان به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کنند.

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها