کد خبر : 1517941 | 27 فروردين 1397 ساعت 22:17 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

نوراللهی: برای ما الاهلی و الجزیره تفاوتی ندارند

هافبک تیم پرسپولیس می گوید فرقی ندارد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان با چه تیمی روبرو شوند اما الجزیره به خاطر موضوع میزبانی گزینه بهتری است.

نوراللهی: برای ما الاهلی و الجزیره تفاوتی ندارند

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی گفت: خدارا شکر سه امتیاز بازی را به دست اوردیم تا بتوانیم صدرنشینی گروه را به دست آوریم و بتوانیم یک بازی خانگی در مرحله بعدی داشته باشیم. تیم السد هم خیلی خوب بازی کرد. از هواداران تشکر می کنم که ما را حمایت کردند. امیدوارم در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان هم موفق باشیم.

نوراللهی در خصوص اینکه مربی السد معتقد بوده تیمش از پرسپولیس خیلی بهتر بازی کرده، گفت: گفتم که تیم السد هم واقعا تیم خوبی است اما ما بعد از گلی که زدیم توانستیم از آن محافظت کنیم و با کسب 3 امتیاز به عنوان سرگروه به دور بعد صعود کنیم.

هافبک پرسپولیس درباره عملکرد کلی این تیم در بازی امشب افزود: هرچه به آخر فصل می رویم، تا حدودی بازیکنان تحلیل می روند اما باز هم کل بازیکنان تلاش خود را انجام دادند تا سه امتیاز را به دست آوریم.

او پیرامون احتمال رویارویی با الاهلی عربستان در زمین بی طرف نیز گفت: فرقی ندارد با چه تیمی روبرو شویم. ما تلاشمان را انجام می دهیم. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است البته می دانیم که بهتر است با تیم الجزیره دیدار کنیم چون در خانه می توانیم از آنها میزبانی کنیم.

دیدگاه‌ها