کد خبر : 1517945 | 27 فروردين 1397 ساعت 22:20 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی را زدم تا زهرچشم بگیرم؛

خلیل‌زاده: من و بیرانوند کلا درگیر هستیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که برخورد این تیم با الجزیره در دور بعدی جذاب تر است، چون می توانند در خانه و مقابل هواداران بازی کنند.

خلیل‌زاده: من و بیرانوند کلا درگیر هستیم

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده مدافع شمالی پرسپولیس پس از دیدار برابر السد که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان و صدرنشینی این تیم خاتمه یافت، در میکسدزون خبری در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر بازی خوب و منطقی ای انجام دادیم. بهتر از السد بودیم و نیمه اول بازی خوب و روانی به معرض نمایش گذاشتیم. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم و به هواداران تقدیم می کنیم این پیروزی را.


وی در مورد بازی درگیرانه دو تیم و درگیرهای که خودش در دقایق ابتدایی با ژاوی ستاره این تیم داشت، توضیح داد: خب این نظر کادر فنی بود که سرسختانه بازی کنیم. من هم دو سه بار اول بازی آنها را زدم تا زهر چشم بگیرم. به نظرم این تیم با پشتوانه مالی خوبی که دارد، می تواند میان 4 تیم آسیا باشد ولی سرمایه ما همین هواداران هستند که توانستیم با حمایت آنها بازی را ببریم.


خلیل زاده در خصوص اینکه دوست دارد پرسپولیس در مرحله بعدی با چه تیمی برخورد کند، افزود: دوست داریم با تیم الجزیره بازی کنیم، چون بازی اول در زمین آنها است و بازی برگشت را می توانیم در زمین خودمان بازی کنیم. امیدوارم که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و جشن صعود بگیرم.


مدافع میانی پرسپولیس در مورد درگیری خود با بیرانوند در جریان بازی اضافه کرد: من و بیرانوند کلا در بازی درگیر هستیم. بیرانوند یکی از گلرهای خوب ایران است. همیشه در طول بازی بحث داریم. او می گوید تو چرا اینکار را نکردی و من می گویم تو چرا اینکار را نکردی؛ ولی این درگیری ها الکی است.

دیدگاه‌ها