کد خبر : 1517974 | 27 فروردين 1397 ساعت 23:09 | 54.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال چطور صدرنشین گروه مرگ شد؟

شفر روی ابرهای کویت (گزارش + عکس)

سرمربی استقلال با دبل کردن الهلال تیمی که فصل قبل موفق شده بود پرسپولیس را در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حذف کند موفق شد حکم صدرنشینی تیمش را از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا امضا کند.

به گزارش "ورزش سه"، الهلال تیم خوشبختی استقلال در این فصل لیگ قهرمانان آسیا است، تیمی که شروع پیروزی هایش با این تیم بود و حالا بردن این تیم در بازی برگشت به بهای صدرنشینی آبی ها از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا تمام شد.


شفر در بازی رفت با ارائه سیستمی غیر منتظره موفق شد حریفش را شکست بدهد، آبی ها بر خلاف انتظار بازی را تهاجمی شروع کردند و در طول 90 دقیقه موقعیت چندانی به حریف خود نداد اما در بازی برگشت غیبت مجید حسینی، امید ابراهیمی و روزبه چشمی و البته مصدومیت فرشید باقری در دقیقه 2 بازی باعث شد آبی ها بازی را کمی با احتیاط دنبال کنند تا اسیر بازیکنان تاثیرگذار حریف نشوند و در نهایت مثل بازی رفت با یک گل حریف خود را شکست دادند.


نکته مهم ماجرا در مورد استقلال این است که در این فصل لیگ قهرمانان آسیا شرایط برای الهلال مطابق انتظارها پیش نرفت و این تیم با 4 شکست و دو مساوی از دور رقابت ها حذف شد اما تنها تیمی که موفق شد 6 امتیاز کامل را از بازی های رو در رو برابر الهلال بگیرد، استقلال بود که این تیم با همین امتیازها موفق شد العین را جا بگذارد و به عنوان صدرنشین از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
شفر امروز در نشست خبری بعد از بازی با الهلال در مورد موفقیت های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در ابتدای این رقابت‌ها می‌گفتند این گروه مرگ است و کسی برای ما شانسی قائل نبود ولی ما سخت کار کردیم و با توجه به روحیه تیمی و کادرمان بدون باخت به عنوان تیم اول صعود کردیم.


شفر حالا به مرد اول موفقیت های استقلال تبدیل شده است تا جایی که بازیکنان این تیم هم به خوبی متوجه شده اند موفقیت های اخیر تیم شان را بیشتر از هرکسی مدیون سرمربی تیم شان هستند، سرمربی که از استقلال نامطمئن اول فصل موفق شده تیمی خطرناک در آسیا درست کند.


امشب شفر زمانی که روی دست بازیکنان استقلال روی هوا پرتاب می شد، احتمالا روی آسمان های کویت به این موضوع فکر می کرد که با دو پیروزی در دو هفته پایانی لیگ برتر، فتح فینال جام حذفی و البته پیروزی در دو بازی رفت و برگشت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می تواند ماموریت ناتمام را تمام کند و فصل را به شکلی فوق العاده به پایان ببرد.

 

1296414

 

عکس: رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها