کد خبر : 1518022 | 28 فروردين 1397 ساعت 08:31 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

دو برد، دو کلین شیت، صدرنشینی؛

انتقام تمام و کمال استقلال از الهلال عربستان

شاگردان شفر با دبل الهلال عربستان بدترین عملکرد آسیایی این تیم را رقم زدند.

انتقام تمام و کمال استقلال از الهلال عربستان

به گزارش  "ورزش سه"، استقلال در دیداری که خیلی به آب و آتش نزد با یک گل توانست الهلال عربستان را شکست دهد تا برای اولین مرتبه بدون باخت از مرحله گروهی صعود کند و البته عملکرد ضعیف الهلال را کامل تر کند.


الهلال عربستان برای دومین مرتبه از مرحله گروهی صعود نکرد اما کارنامه این تیم با شکست برابر استقلال با یک نکته تاریک دیگر تکمیل شد؛ عدم کسب پیروزی در مرحله گروهی. الهلالی ها در مرحله گروهی تنها سه گل به ثمر رساندند اما در دیدار برابر استقلال رحمتی توانست دو کلین شیت انجام دهد تا استقلال گلی را از این تیم دریافت نکند.


آبی های عربستانی فصل گذشته در چهار دیدار برابر پرسپولیس و دو دیدار برابر استقلال خوزستان شکستی را متحمل نشدند و در مسیر صعود به فینال مسابقات که با نایب قهرمانی این تیم همراه شد دو نماینده ایران را حذف کردند تا استقلال در مرحله گروهی ماموریت انتقام از الهلال را در دستور کار داشته باشد. این انتقام از نایب قهرمان فصل گذشته برای آبی ها نیز اهمیت دو چندانی داشت و آبی ها با دبل در پیروزی برابر الهلال توانستند شخصیت از دست رفته خود در لیگ قهرمانان آسیا را دوباره احیا کنند.


استقلال حالا با تکیه بر عملکرد درخشان خود در مرحله گروهی، مدعی جدی لیگ قهرمانان محسوب می شود. حذف یکی از دو تیم الدوحیل و العین در مرحله بعدی می تواند به آبی ها کمک شایانی انجام دهد تا تیم شفر مدعی حضور در مراحل بالایی لیگ قهرمانان آسیا باشد.


انتقام تمام و کمال تیم شفر از تیم متمول و مهم عربستانی، می تواند چراغ راه این تیم در مراحل بعدی مسابقات باشد. استقلال حالا دوباره رویاهای جذابی را با شفر در سر می پروراند و شاید یک سال بعد از حذف تلخ از آسیا، اسم لیگ قهرمانان دوباره باعث سربلندی این تیم شود.

دیدگاه‌ها