کد خبر : 1518023 | 28 فروردين 1397 ساعت 08:34 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین‌سازی- مس رفسنجان

جدال سرخابی‌های لیگ یکی؛ امید تبریز به بقا

شاگردان عباس آقایی برای بالا بردن شانس بقا در لیگ یک باید برابر مس رفسنجان به برتری برسند.

جدال سرخابی‌های لیگ یکی؛ امید تبریز به بقا

به گزارش "ورزش سه"، ماشین‌سازی تبریز یک فصل بعد از سقوط از لیگ برتر، در لیگ دسته اول هم حال و روز خوشی ندارد و یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود ولی آنها امیدوار هستند برخلاف راه‌آهن و صبای قم که مثل آنها در گذشته لیگ برتری بودند، امسال به لیگ دو نروند اما به نظر می‌رسد کار سختی تا پایان فصل دارند.


آقایی با سابقه بازی در پرسپولیس و تجربه مربیگری در لیگ یک تلاش می‌کند حالا که هدایت ماشین‌سازی را برعهده دارد، بتواند در دیدار فردا سه‌شنبه مقابل شاگردان علی سامره در چارچوب هفته سی و دوم لیگ دسته اول که میزبان است به سه امتیاز کامل دست یابد تا با برد احتمالی دیگر در دیدار ماقبل پایانی فصل برابر صبای قم، بقای خود را قطعی کند.


اما ماشین‌سازی کار چندان راحتی هم برابر مس رفسنجان نخواهد داشت چراکه این تیم بعد از سه باخت و چهار تساوی متوالی، هفته قبل در بازی نیمه تمام برابر صبای قم با 7 گل پیش افتاده بود تا نشان دهد از شرایط بحرانی خارج شده و می‌تواند برابر تیم‌های پایین جدولی نتیجه لازم را بگیرد.


با این حال ماشین‌سازی 30 امتیازی که تنها یک امتیاز از ایران‌جوان بوشهر رده شانزدهمی بیشتر دارد، برای زنده نگه داشتن شانس بقا در لیگ یک باید فردا برابر مس رفسنجان به پیروزی برسد چراکه به غیر از بازی هفته سی و سوم مقابل صبا، در دیدار پایانی فصل مسابقه دشواری با بادران تهران که مدعی صعود به لیگ برتر است، خواهد داشت.


شاگردان علی سامره که 43 امتیازی و تیم دهم جدول لیگ یک هستند، خطر سقوط را احساس نمی‌کنند و امیدی هم به لیگ برتری شدن ندارند که به همین دلیل به نظر می‌رسد فردا با آرامش خاطر بیشتری مقابل ماشین‌سازی که استرس و ترس از سقوط دارد، قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها