کد خبر : 1518027 | 28 فروردين 1397 ساعت 08:37 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

نفت‌ م.سلیمان - نساجی مازندران

مسجدسلیمان در آستانه فتح لیگ یک

صدرنشین رقابت های لیگ دسته اول در حالی میزبان نساجی رده چهارمی است که در صورت کسب برد، صعود خود را به لیگ برتر مسجل می کند.

مسجدسلیمان در آستانه فتح لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان صدرنشین رقابت های لیگ دسته اول در حالی میزبان نساجی هستند که با کسب سه امتیاز این بازی می توانند تا حدود زیادی صعود خود به لیگ برتر را مسجل کنند. شاگردان محمود فکری که هفته گذشته اکسین البرز را با تک گل سه امتیازی میلاد میداوودی شکست دادند، با 63 امتیاز و اختلاف 5 امتیازی نسبت به فجرسپاسی صدرنشین لیگ دسته اول هستند. آنها در صورت کسب سه امتیاز از این بازی صعود خود را به لیگ برتر تقریبا قطعی خواهند کرد.


مسجد سلیمانی ها در این فصل در بازی های خانگی عملکرد فوق العاده ای داشته اند و در اکثر بازی هایی که میزبان بوده اند، با گلزنی های میداوودی مهاجم اول خود موفق به کسب سه امتیاز شده اند. فکری برای تثبیت صدرنشینی کار سختی مقابل جواد نکونام در پیش خواهد داشت. در واقع این دیدار جدال هافبک های دفاعی تیم ملی و استقلال در سالهای دور است و می تواند جذابیت های خاص خودش را داشته باشد.


نساجی که از زمان حضور نکونام امتیازات خوبی به اندوخته های خود اضافه کرده، انگیزه های زیادی برای کسب نتیجه در این بازی دارد. آنها با 57 امتیاز تیم سوم جدول هستند و در صورت برد نفت مسجد سلیمان می توانند همچنان از شانس صعود به لیگ برتر برخودار باشند. نساجی که هفته گذشته با یک گل از سد ماشین سازی گذشت، امیدوار است با گلزنی محمد عباس زاده که در نیم فصل دوم عملکرد فوق العاده ای داشته، با دست پر به قائمشهر بازگردد.

دیدگاه‌ها