کد خبر : 1518051 | 28 فروردين 1397 ساعت 10:01 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم عجیب قبل از برگزاری مرحله نهایی انتخابی

حضور ملی پوشان کشتی در اردو اختیاری شد!

مرحله اول اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از روز 3 اردیبهشت ماه در محل خانه کشتی عبداله موحد آغاز می شود.

حضور ملی پوشان کشتی در اردو اختیاری شد!

به گزارش "ورزش سه"، کار کشتی گیران ایرانی برای حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱‍۸ از اواخر هفته جاری با حضور در مرحله اول انتخابی تیم ملی آغاز می شود.


در مرحله نخست انتخابی مدعیان نامدار حاضر نمی شوند و اکثرا مجوز حضور در مرحله نهایی را دارند که اواخر اردیبهشت برگزار خواهد شد.


البته به دلیل برگزاری همین رقابت های انتخابی مدتی است که اردوی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد تعطیل شده و کشتی گیران نزدیک به ۴۰ روز است که تمرینات خود را به صورت شخصی دنبال می کنند.


در این میان احد پازاج، مدیر تیم ملی کشتی فرنگی از استارت دوباره اردوی فرنگی کاران بعد از پایان مرحله اول انتخابی تیم ملی خبر داده؛ اما نکته عجیب اینجاست که او حضور ملی پوشان را در این اردو اختیاری عنوان کرده است! با توجه به اینکه ترکیب نهایی تیم ملی بعد از مرحله نهایی انتخابی مشخص می شود، به نظر می رسد فعلا کادرفنی تیم ملی قصد ندارد وقت خود را صرف آماده سازی تمامی مدعیان کند.


احد پازاج با بیان این مطلب افزود: برای این مرحله از اردو فرنگی کارانی که سهمیه مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی (کسب سهمیه در مرحله اول و دارندگان مجوز حضور مستقیم در این مسابقات) را دارند به تمرینات دعوت می شوند.این اردو روزهای 3 تا 13 اردیبهشت ماه برگزار می شود و حضور کشتی گیران در این تمرینات اختیاری است.


وی تأکید کرد: اردوی اصلی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا و رقابت های جهانی مجارستان پس از مرحله نهایی رقابت های انتخابی در دهه پایانی اردیبهشت ماه آغاز می شود. برنامه های تدارکاتی تیم ملی تا زمان بازی های آسیایی و مسابقات جهانی کاملا مشخص است و امیدوارم بتوانیم در این رقابت ها نتایج خوبی را کسب کنیم و باعث شادی دل مردم شویم.

دیدگاه‌ها