کد خبر : 1518088 | 28 فروردين 1397 ساعت 11:23 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

بغداد مغلوب نوک انگشتان علی بیران در آزادی

ستاره الجزایری نتوانست عملکرد بازی رفت مقابل پرسپولیس را تکرار کند تا السد با شکست و از دست دادن صدرنشینی تهران را به مقصد دوحه ترک کند.

به گزارش "ورزش سه"، بازی برگشت تیم های پرسپولیس و السد در حالی شب گذشته با برتری 1-0 قهرمان ایران به پایان رسید تا برانکو و شاگردانش به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شوند که بغداد بونجاح ستاره الجزایری و گلزن قطری ها به عنوان امید اول این تیم در راه حفظ صدرنشینی شب عجیبی را در آزادی تجربه کرد.

 

1296503


این بازیکن که یک سال قبل در جدال السد با استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان نیز 120 دقیقه در امر گلزنی ناکام مانده بود این بار در حالی نتوانست همان عملکرد درخشان بازی رفت برابر پرسپولیس را تکرار کند که در راه ناکامی او هم تیر دروازه پرسپولیس هم نوک انگشتان علی بیرانوند نقشی کلیدی ایفا کردند.


بغداد در اواسط نیمه دوم در یکی از بهترین موقعیت های گلزنی که به دست آورد با شوتی دیدنی می رفت زننده گل تساوی السدی ها لقب بگیرد که علی بیرانوند با نوک انگشتان خود روی توپ اثر گذاشت تا با تغییر مسیر ناگهانی و برخورد به تیردروازه این توپ به جای تور راهی کرنر شود. سیوی دیدنی و تاثیرگذار که باعث شد تا روند کلین شیت های مرد شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در لیگ قهرمانان آسیا به عدد 5 برسد تا همچنان یکی از کاندیداهای برترین گلر فصل باقی بماند.

 

1296504

 

عکس از پیام پارسایی

دیدگاه‌ها