کد خبر : 1518130 | 28 فروردين 1397 ساعت 14:36 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

افشای دلیل منتفی شدن انتقال ستاره تاتنهام به بارسا

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام در نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی اخیر، مورد توجه بارسا قرار داشت.

افشای دلیل منتفی شدن انتقال ستاره تاتنهام به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا تابستان گذشته به فکر تقویت خط میانی خود بود و هافبکی خلاق و با کیفیت را جست و جو می کرد. وراتی، کوتینیو و اریکسن گزینه های مدنظر بودند. بارسا وقتی از جذب وراتی و کوتینیو نااامید شد، به سراغ اریکسن رفت اما در نهایت این انتقال نیز منتفی شد.

 

 

1296554

 

 

بایرام توتوملو، ایجنت فوتبالی که زمانی مایکل لادروپ را از یوونتوس به بارسا و سپس رئال منتقل کرد، در جریان مذاکرات دو طرف قرار داشت.

او در مورد علت منتقی شدن انتقال اریکسن به بارسا گفت:« اریکسن تابستان به من زنگ زد و از من در این باره که می توانم او را به باشگاهی بزرگتر منتقل کنم یا خیر، سوال کرد. به او گفتم که بارسا او را می خواهد. وقتی همراه مشاورم و نیز مدیر باشگاه بروندبی(دانمارک) در بارسلونا حضور داشتم، بارتومئو(رئیس بارسا) را ملاقات کردم و او ضمن تمجید از اریکسن، به من گفت که می داند اریکسن روزی همانند لادروپ بهترین بازیکن دانمارک خواهد شد.

به اریکسن گفتم که بارسا هنگام خرید یک بازیکن، به مسائل جانبی نیز توجه می کند. متاسفانه بارسا در نهایت تصمیم به خرید کوتینیو گرفت چرا که مدیر برنامه های اریکسن، ارتباطات خوبی با باشگاه های بزرگی چون بارسلونا ندارد. من همیشه با تیم های بزرگی چون رئال و بارسا ارتباط مناسبی داشتم. اریکسن در این قضیه تنها بود و ایجنت او نتوانست توجه بارسلونا را به خودش جلب کند.»

دیدگاه‌ها