کد خبر : 1518136 | 28 فروردين 1397 ساعت 15:08 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی تیم ما را کشت

اعتراض شدید لادروپ به داوری دیدار العین

سرمربی دانمارکی الریان قطر می گوید در حالی که بازی با تساوی در پیش بود داور دیدار این تیم برابر العین می توانست مدافع حریف را از زمین اخراج کند اما این اتفاق نیفتاد.

اعتراض شدید لادروپ به داوری دیدار العین

به گزارش "ورزش سه"، مایکل لادروپ، سرمربی معروف و دانمارکی تیم الریان قطر پس از شکست سنگین برابر العین گفت: نتیجه این بازی اصلا نمی تواند کیفیت تیم ما را نشان دهد. گاهی اوقات شانس ندارید و فوتبال شما را جریمه می کند. در نیمه اول این دیدار ما سرتر از حریف بودیم و به نوعی می توانم بگویم این بهترین نیمه ما در لیگ قهرمانان آسیا 2018 بود. فرصت های بسیاری داشتیم که در صورت گل کردن آنها می توانستیم با اختلاف بسیار بالا راهی رختکن شویم. البته این را هم باید بگویم که مدافع تیم السد نیز باید در این دیدار اخراج می شد اما این اتفاق نیفتاد تا سرمربی العین پیش از پایان بازی نیمه اول این مدافع عصبی خود را از بیرون بکشد تا از خطای دوباره او ممانعت کند.


او ادامه داد: ما در صورت گل کردن توپ ها می توانستیم نتیجه بسیار خوبی به دست بیاوریم اما گل دوم العین بازی را برای ما کشت. در نهایت می توانم بگویم به تیم خوبی باختیم اما در اصل بازی را به خودمان واگذار کردیم که نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم و از فرصت های مان استفاده کنیم.


سرمربی ذوبی ها درباره ادامه بازی های الریان گفت: ما وقتی برای ناراحتی نداریم چرا که بازی های داخلی ما باقی مانده است و در میان آنها بازی مهمی در برابر السد داریم و پس از آن هم در جام پادشاهی باید به میدان برویم.


لادروپ درباره پیوستن بازیکن جدید به الریانی ها گفت: ما به دنبال مهاجم جدید نیستیم چرا که نهایتا پنج بازی تا پایان فصل داریم و اگر بخواهیم بازیکن جدیدی بیاوریم زمانی باید برای هماهنگی او پیش بینی کنیم که ممکن است وقت ما را هدر دهد. بنابراین اضافه کردن بازیکن را به پایان فصل موکول کردیم.


سرمربی دانمارکی قطری ها درباره دیدار برابر العین و حذف از بازی های لیگ قهرمانان ادامه داد: همانطور که گفتم نتیجه این بازی نشان دهنده سطح کیفی بازیکنان من نیست چرا که من از آنها رضایت کامل دارم اما دچار بدشانسی شدیم. بین گل های سوم و چهارم تیم ما دچار هرج و مرج شد و همان هم باعث شد تا گل چهارم را دریافت کنیم. هرچند در آن دقایق هم می توانستیم گلزنی کنیم.


او درباره اشتباهات خط دفاع الریان گفت: درباره خط دفاع حرفی نمی زنم چرا که اشتباه جزئی از فوتبال است و اگر اشتباهی صورت نگیرد گلی به ثمر نمی رسد. بهرحال ما اصلا کم کاری نکردیم و برعکس تمام تلاش خود را به کار بستیم. گروهی که ما در آن بودیم را بررسی کنید می بینید خطرناک ترین گروه این رقابت ها نصیب ما شد و در این باره اگر بخواهم مثالی بیاورم تیم الهلال عربستان را می گویم که پس از نایب قهرمانی در فصل قبلی لیگ قهرمانی، امسال از مرحله گروهی هم بالا نیامد.

دیدگاه‌ها