کد خبر : 1518142 | 28 فروردين 1397 ساعت 15:30 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

افاضلی: نفت نسبت به صبا، بارسلونا است

هومن افاضلی می گوید که کسب 8 امتیاز در زمان مربیگری او در تیم صبا، چیزی شبیه معجزه بوده است.

افاضلی: نفت نسبت به صبا، بارسلونا است

هومن افاضلی سرمربی فعلی نفت تهران که در فاصله هفته چهارم تا دوازدهم رقابت های لیگ یک هدایت صبای قم را برعهده داشت و به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شد، در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط این تیم توضیحاتی ارائه داد: زمانی که من به نفت آمدم  مدام از من می پرسیدند که شرایط سخت نیست ولی من به آنها می گفتم که نسبت به نفت اینجا بارسلون است.


وی در مورد انتقاد برخی چهره های فوتبالی در قم نسبت به خودش افزود: می گفتند که من به فوتبال قم مدیون هستم ولی من راجع به صبا و شرایط این تیم صحبت کردم نه فوتبال قم. الان بخشی از این شریط رسانه ای شده و فکر می کنم همین برای آن دوستان کافی است. فکر می کنم نامه ای که به من رسید، توسط برخی مربیان فوتبال قم به امضاء رسیده بود.


افاضلی در خصوص اینکه آیا بازیکنان پولی در این تیم بازی می کنند و اینکه آیا آنها کیفیت بازی در لیگ برتر را دارند، اضافه کرد: روزی که من رفتم تیم بسته شده بود ولی قول دادند که 12 جا را خالی می کنند که این اتفاق رخ نداد. من فقط سه بازیکن رزومه دار به نام های عسگری، امیری و نائیجی را اضافه کردم و چند بازیکن دیگر هم مدنظر بودند که شرایط برای حضور آنها فراهم نشد. اگر بخواهم واقعیت را بگویم خیلی از آنها کیفیت لازم را نداشتند. من در صبا 8 امتیاز گرفتم و همان موقع هم گفتم که تا پایان فصل نمی توانید این تعداد امتیاز بگیرید. با کیفیتی که آن جا بود گرفتن همین 8 امتیاز هم چیزی شبیه معجزه بود. تا امروز هم تیم فقط سه امتیاز پس از خارج شدن من از تیم گرفته است. در زمان مربیگری من تیم دو تا باخت بیشتر نداشت.


مربی سابق صبای قم در خصوص اینکه چطور می شود که صبا از تیمی مدعی برای کسب سهمیه به تیمی اینچنینی بدل می شود، بیان کرد: این صبا آن صبا نیست. آنجا یک سری آدم ها نظیر آقای کشوری خیلی برای حفظ تیم تلاش می کردند ولی پس از آقای کشوری شرایط تغییر کرد.

 

وی در مورد دلیل اصلی جدایی خود از صبا اظهار داشت: این اواخر همه می آمدند کنار زمین برای گرفتن طلب هایشان و همه هم فقط من را می شناختند. اینطوری که شد دیدم صداقت دارد از بین می رود و باید به بچه ها دروغ بگویم و ترجیح دادم که ادامه ندهم. تا روزی که می شد کار کردم و امروز می بینم  که تصمیم به جدایی تصمیم درستی بوده است.  تازه در آن مقطع دوستان مراعات حال من را می کردند و اسپانسر دیگری فعالیت می کرد و تلاش بر این بود که با ما همراهی کند ولی پس از جدایی من، اسپانسر هم حاضر به همراهی تیم نشد.

دیدگاه‌ها