کد خبر : 1518189 | 28 فروردين 1397 ساعت 17:42 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل نایب رئیس فدراسیون برای حضور در مسابقه بانوان

کفاشیان: برای تایلند تمرین می‌کنم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال یکی از میهمانان ویژه مسابقه فوتسال بانوان ایران و اوکراین بود که در سالن هندبال ورزشگاه آزادی حضور یافت.

کفاشیان: برای تایلند تمرین می‌کنم

به گزارش " ورزش سه" باز هم یک مسابقه دیگر از بانوان با حاشیه همراه بود چرا که مسئولان حراست وزارت ورزش و جوانان به خبرنگارانی که موبایل داشتند اجازه ورود ندادند و شرط حضور در سالن ورود بدون موبایل بود. این کار برای جلوگیری از انتشار عکس یا فیلم از این مسابقه انجام شد هرچند در چند بازی قبلی که خبرنگاران خانم حتی با موبایل در سالن حضور یافتند هیچ فیلم و عکسی منتشر نشد. با این وجود خبرنگاران خانم که امروز به محل برگزار بازی رفته بودند وقتی متوجه شدند که بدون موبایل اجازه ورود دارند مسابقه را تحریم کرده و به سالن نرفتند. این خبرنگاران اما وقتی علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال قصد ورود به سالن را داشت با او گفت و گو کردند.

 

  • تحویل بدهید بروید!


علی کفاشیان وقتی با حرف های خبرنگاران زن مقابل سالن مواجه شد گفت:« خب! موبایل هایتان را تحویل بدهید و بروید داخل.» اما نکته جالب اینکه علی کفاشیان اجازه یافته بود تا مسابقه فوتسال زنان ایران و اوکراین را از نزدیک تماشا کند. خودش در این رابطه گفت:« راستش به من امروز گفتند که برای تماشای مسابقه به سالن بیایم. واقعیت این است که من چون در آسیا مسئولیت دارم و باید برای مسابقات زنان به تایلند بروم من را به اینجا فرستادند تا تمرین کنم ویاد بگیرم که چگونه بازی ها را نگاه کنم.»


او درباره به این موضوع که حراست وزارت مانع از ورود خبرنگاران شده است گفت:« کدام وزارتخانه؟!» و وقتی با این پاسخ مواجه شد که «وزارت ورزش» گفت:« گفتم ممکن است وزارت خانه دیگری این کار را کرده چرا که وزارتخانه های دیگری هم هستند که در این مواقع نقش دارند.» کفاشیان اضافه کرد:« ممکن است در طول مسابقه یکی از ورزشکاران به دلیل شرایط مسابقه روسری و حجابش بیفتد و آن وقت اگر فیلمی منتشر شود درست نیست.» این در حالی است که اگر این اتفاق رخ بدهد بیشترین احتمال این است که خود آقای کفاشیان آن صحنه را ببیند و این به مراتب احتمالش بیشتر است تا اینکه خبرنگاران فیلمی از این صحنه را منتشر کنند. ضمن اینکه همانطور که خبرنگاران خانم به کفاشیان گفتند، در چند بازی اخیر که خبرنگاران زن  با موبایل در ورزشگاه  حضور یافتند عکس و فیلمی از مسابقات منتشر نشد!

دیدگاه‌ها