کد خبر : 1518191 | 28 فروردين 1397 ساعت 17:51 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

بشار برای مرحله بعدی استارت می‌زند (عکس)

هافبک عراقی پرسپولیس در مدت کوتاهی که در زمین حضور داشت، توانست به خوبی برای حفظ تک گل سرخپوشان به یاری این تیم بیاید.

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن علیرغم فرصت کوتاهی که برابر السد قطر نصیبش شد توانست نمایش موفقی از خود به جا بگذارد تا کلاس بازی خود را نشان دهد.


این بازیکن در این مدت کوتاه 4 بار لمس توپ داشت و توانست با قدرت تکنیکی خود زمان را به سود پرسپولیس در دقایق پایانی پیش ببرد. سه پاس در این زمان و حفظ توپ برای محافظت از تک گل سرخپوشان باعث شد تا برانکو و تیمش لحظات پایانی را مقابل السد به سود خود خاتمه دهند.


بشار رسن که در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا نقش موفقی در حضور کوتاه مدت خود در چهار بازی باقیمانده به نمایش گذاشته بود، مطمئنا در جدال‌های آتی قادر خواهد بود بار دیگر به چهره ویژه این تیم تبدیل شود. بشار در آن مقطع و در دو دیدار رفت و برگشت مقابل الاهلی و الهلال عربستان دو پاس گل و یک ضربه پنالتی به سود تیمش گرفته بود تا در روزهای ابتدایی حضورش هواداران و کادرفنی را کاملا امیدوار کند. هر چند طی دیدارهای اخیر و با توجه به تغییر تاکتیکی این تیم او نیز از ترکیب اصلی خارج شده اما با توجه به کلاس فنی‌اش همچنان یکی از مهره‌های مورد اعتماد برانکو محسوب خواهد شد تا برانکو امیدوار به بازگشت روحیه این چهره تیمش و سود بردن از قدرت فنی و تکنیکی او شود.

 

1296601

دیدگاه‌ها