کد خبر : 1518225 | 28 فروردين 1397 ساعت 19:43 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

نفتِ مسجد، یک امتیاز تا لیگ برتر

صدرنشین لیگ دسته یک تنها یک امتیاز برای لیگ برتری شدن نیاز دارد.

نفتِ مسجد، یک امتیاز تا لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز برگزار شد و حالا فقط 2 بازی دیگر برای هر تیم فرصت باقی است تا به جایگاه مدنظر خود در انتهای فصل دست پیدا کند.


مهمترین قسمت جدول که هفته ها شاهد رقابت های داغی بوده است، منطقه بالایی جدول است. جدال تیم های مدعی صعود به لیگ برتر از چندین هفته پیش بسیار نزدیک بوده و پیش بینی این که کدام تیم های می توانند راهی لیگ برتر شوند، هرگز آسان نبوده است.

 

حالا با برگزاری هفته سی و دوم، منطقه بالای جدول هم تا حدود زیادی سر و شکل پیدا کرده و صدرنشین از رقبای خود فاصله مناسبی گرفته است. نفت مسجدسلیمان با هدایت محمود فکری پس از هفته ها صدرنشینی در حال حاضر موقعیتی امن تر از همیشه را تجربه می کند. آنها با 64 امتیاز در رده اول جدول قرار دارند و با تیم سوم جدول اختلافی 6 امتیازی دارند. این بدان معناست که نفتی ها اگر در دو بازی بعدی خود یک تساوی به دست آورند، برای تیم های سوم به پایین دست نیافتی می شوند و به عبارت دیگر صعود خود به لیگ برتر را روی کاغذ نیز قطعی خواهند کرد.

 

نفت مسجدسلیمان در دو هفته پایانی فصل با بادران و مس رفسنجان روبرو می شود و گرفتن حداقل امتیاز از این دو دیدار برای این تیم چندان غیرمنطقی به نظر نمی رسد.

دیدگاه‌ها