کد خبر : 1518234 | 28 فروردين 1397 ساعت 19:44 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

خونه به خونه، نساجی یا فجر؛

کدام تیم نفت مسجد‌سلیمان را همراهی می‌کند؟

شاگردان محمود فکری با کسب یک امتیاز در مقابل نساجی مازندران، فاصله بسیار کمی با صعود به لیگ برتر دارند، اما چه تیمی آنها را همراهی خواهد کرد.

کدام تیم نفت مسجد‌سلیمان را همراهی می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ یک امروز پیگیری شد و 4 مدعی اصلی صعود به لیگ برتر، مقابل حریفان صف آرایی کردند؛ خونه به خونه در خانه مقابل شهرداری ماهشهر به پیروزی دست یافت و در کرمان شاگردان علی کلانتری شکستی بی موقع به قیمت از دست دادن رتبه دوم و هم امتیاز شدن با نساجی را تجربه کردند. در مسجد سلیمان نیز دیدار تعیین کننده دو تیم های رتبه اول و چهارم با تساوی خاتمه یافت، تا تغییرات قابل توجهی در جدول رده بندی رخ دهد.


حالا و در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت ها با نگاهی به جدول رده بندی می توان از تیم نفت مسجد سلیمان به عنوان محتمل ترین تیم صعود کننده به لیگ برتر نام برد؛ تیمی که از همان روزهای ابتدایی به صدر جدول رسید و این برتری را تا دو هفته مانده به پایان رقابت ها نیز حفظ کرده است. آنها با یک تساوی از دو دیدار باقی مانده صعود می کنند، مگر اینکه در دو دیدار باقی مانده این تیم برابر بادران و مس رفسنجان اتفاقات غیرمنتظره ای رخ دهد و در صورتی که این اتفاق رخ دهد، در هفته پایانی  شاگردان محمد ربیعی نیز به جمع مدعیان صعود با توجه به نتایج سه مدعی دیگر اضافه خواهند شد.


اما در صورتی که اتفاقات فوتبالی بدون حوادث عجیب دنبال شود، انتظار بر این است که از میان سه تیم خونه به خونه، نساجی مازندران و فجرسپاسی یک تیم شاگردان محمود فکری را در عزیمت به لیگ برتر همراهی کند.


در این میان خونه به خونه که امروز با استفاده از غفلت رقبا به چهار امتیازی صدرنشین رسید و با نساجی و فجر نیز اختلاف را به 2 امتیاز رساند از بیشترین شانس صعود پس از نفت مسجد سلیمان برخوردار است. آنها در دو بازی پیش رو نیز به مصاف اکسین و   برق جدید شیراز می روند که نه شانس صعود دارند و نه خطر سقوط تهدیدشان می کند.


در سوی دیگر دو تیم مدعی نساجی و فجر سپاسی هفته آینده نبردی سرنوشت ساز را تجربه می کنند. شکست در این دیدار برای هر یک از دو تیم می تواند پایان کار باشد ولی تیم برنده باید امیدوار باشد خونه به خونه مقابل اکسین ببازد، تا فرصت سبقت از این تیم فراهم شود.


البته تمام موارد مطرح شده در بالا احتمالات است و برای اینکه دو صعود کننده را روی کاغذ ببینیم باید همچنان چشم به بازی های مهیج لیگ یک در دو هفته پایانی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها