کد خبر : 1518240 | 28 فروردين 1397 ساعت 20:48 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

حذف از آسیا بدون برد

وداع تراکتور با آسیا و ساغلام

تراکتورسازی در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا و دیداری تشریفاتی در تبریز میزبان الغرافه بود و با نتیجه 3 بر یک مغلوب مهمان خود شد.

وداع تراکتور با آسیا و  ساغلام

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی که در این فصل نمایش ضعیفی داشته امیدوار بود با آمدن ساغلام بتواند ضمن اوج گیری در رقابت های لیگ برتر، در لیگ قهرمانان آسیا نیز به یک مدعی تبدیل شود.

 

اما بازی های ناامید کننده تراکتوری ها در آسیا باعث شد آنها خیلی زود با این رقابت ها وداع کنند. تراکتوری ها قصد داشتند در بازی آخر خود در تبریز با کسب یک برد خانگی وداعی آبرومندانه با این رقابت ها داشته باشند اما در نهایت با نتیجه 3 بر یک مغلوب مهمان خود شدند تا پازل ناکامی شان تکمیل شود.


تراکتوری ها با 2 تساوی و تنها 2 گل زده و بدون کسب حتی یک برد، یکی از ضعیف ترین حضورهای خود را در آسیا تجربه کردند. آنها با 10 گل خورده در بین 4 نماینده کشورمان ضعیف ترین خط دفاعی را داشتند و حالا باید منتظر ماند و دید مدیران این تیم برای ادامه همکاری با ساغلام چه تصمیمی خواهند گرفت. این مربی ترکیه ای دو بازی دیگر در لیگ برتر روی نیمکت تراکتور خواهد نشست و بعید به نظر می رسد از ابقاء او روی نیمکت این تیم کسی استقبال کند.

دیدگاه‌ها