کد خبر : 1518256 | 28 فروردين 1397 ساعت 21:06 | 67.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش هافبک شماره هشت به پیشنهاد جدایی از پرسپولیس

نوراللهی: به هیچ پیشنهادی جواب نمی‌دهم

هافبک شماره هشت پرسپولیس با اعلام اینکه در وضعیت فعلی تیمش به جدایی از این تیم تحت هیچ شرایطی فکر نمی‌کند نسبت به شایعات مربوط به پیشنهادات خارجی‌اش پاسخ داد.

نوراللهی: به هیچ پیشنهادی جواب نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی بعد از پشت سر گذاشتن داستان‌های عجیبش در خصوص سربازی، در نیم فصل به جمع پرسپولیس بازگشت. دوری یک سال و نیمه از میادین باعث شده تا او فاصله زیادی با کیفیت ایده آل گذشته داشته باشد. با این حال او امیدوار است به زودی همان انتظاری که هواداران و کادرفنی از او دارند را به نمایش بگذارد. در این بین طی روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر پیشنهادات خارجی به این بازیکن و احتمال جدایی‌اش منتشر شده است که شماره هشت سرخپوشان در گفتگو با خبرنگار ما به آن پاسخ داده است.


نوراللهی در ابتدا در خصوص دیدار مقابل السد قطر و صدرنشینی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنان برای دستیابی به این نتیجه تلاش زیادی از خود به جا گذاشتند و خوشحالیم که توانستیم هواداران با معرفت‌مان که در آن شرایط آب و هوایی با حضور در استادیوم ما را شرمنده خود کردند را راضی به خانه بفرستیم.


وی ادامه داد: حریف سرسختی و کاملا حرفه‌ای را پیش رو داشتیم و ژاوی علیرغم سن بالا کلاس فوق العاده‌ای از خود در این بازی به نمایش گذاشت و خوشبختانه شرایط بازی به سودمان رقم خورد و با اقتدار به مرحله بعدی راه یافتیم.


نوراللهی درباره حریف مرحله بعدی‌شان و تقابل با الجزیره امارات گفت: هدف تیم ما کاملا مشخص است و اصلا به رقیب فکر نمی‌کنیم. تمام تلاش ما این است که بتوانیم موفقیت فصل گذشته‌مان را ارتقا بخشیم و به مرحله فینال راه پیدا کنیم. بدشانسی بزرگی را در فصل گذشته تجربه کردیم و اینبار اما با انگیزه بالاتر به دنبال هدف بزرگتری هستیم. الجزیره مسلما تیم قدرتمندی است و کار آسانی پیش رو نخواهیم داشت اما امیدوار به حذف این تیم و حضور در مرحله بعدی هستیم.


هافبک شماره هشت پرسپولیس در خصوص پست جدیدی که برانکو ایوانکوویچ برای او در نظر گرفته گفت: با این پست بیگانه نبودم و چند بار در آن به بازی پرداخته بودم. کادرفنی تصمیم گیرنده نهایی در این باره است و همه بازیکنان در تلاش هستند تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند و تیم را به موفقیت برساند. خیلی خوشحالم که فصل به بهترین شکل برای پرسپولیس پیش رفته و توانستیم با قهرمانی در سوپرکاپ و لیگ برتر فصل درخشانی را رقم بزنیم. این پایان کار ما نیست و امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا نیز گام به مراحل بالاتر بگذاریم.


نوراللهی درباره شرایط فنی و بدنی‌اش که نسبت به انتظارات فاصله زیادی دارد گفت: انتقادات را همیشه قبول داشتم و دارم. همیشه تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم اما این مساله را در نظر بگیرید که نزدیک به یک سال و نیم از فوتبال دور بودم و هم از نظر بدنی و هم روحی شرایط سختی را پشت سر گذاشتم. فرصت کمی برای جبران آن داشتم اما با تلاش بیشتر خودم را به آنچه که هواداران و خصوصا کادرفنی انتظار دارند نزدیک خواهم کرد. هر کس که فوتبال بازی کرده باشد به خوبی متوجه منظورم می‌شود که یک سال و اندی دوری از فوتبال چه آسیب بزرگی به بازیکن می‌زند و من هم انتقادات را کاملا قبول دارم و از آن برای هر چه بهتر شدن خودم سود خواهم برد.


هافبک شماره هشت پرسپولیس که از محبوبیت خوبی بین هواداران برخوردار است و ویژگی‌های اخلاقی‌اش باعث شده تا در دوران مربیگری برانکو دو بار نیز بازوبند کاپیتانی را از آن خود کند، این روزها با پیشنهادات از فوتبال خارج از ایران مواجه شده است. نوراللهی درباره این پیشنهادات می‌گوید: من خیلی کم مصاحبه می‌کنم و اصلا صحبت کردن را دوست ندارم. همیشه می‌خواهم از نظر فوتبالی توانایی‌ام را نشان دهم. پیشنهاد دارم اما مطمئن باشید در شرایط فعلی اصلا به آن توجه نمی‌کنم.


وی ادامه داد: من در اختیار باشگاه پرسپولیس هستم و هر تصمیمی که آنها بگیرند را می‌پذیرم. اما از نظر خودم باید بگویم که با توجه به شرایط فعلی پرسپولیس و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نه به پیشنهادات داخلی و نه خارجی‌ام فکر نمی‌کنم و پاسخم به آنها نه است. امیدوارم بتوانم در ترکیب تیم به موفقیت‌های بزرگتر و بیشتر در کنار هواداران دست پیدا کنیم و این محرومیت را با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان به خوبی پشت سر بگذاریم و مشکلی برای تیم به وجود نیاید.

دیدگاه‌ها