کد خبر : 1518299 | 29 فروردين 1397 ساعت 08:10 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع والورده از سیستم چرخشی

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا به دفاع از سیستم چرخشی خود پس از تساوی 2-2 مقابل سلتاویگو پرداخت.

دفاع والورده از سیستم چرخشی

به گزارش "ورزش سه"، بارسا با گل‌های دمبله و آلکاسر از حریف خود پیش بود ولی اوتو و آسپاس توانستند گل‌های بارسا را پاسخ دهند و همچنین با اخراج سرجی روبرتو، بارسا در نیمه دوم ده نفره بازی می‌کرد. در حالی که لیونل مسی، سوارز و چندین بازیکن اصلی دیگر در استراحت بودند و در ترکیب قرار نداشتند، آبی اناری ها رکورد شکست ناپذیری خود در لالیگا را به 33 بازی افزایش دادند. پس از بازی، والورده از تصمیم خود برای استفاده از سیستم چرخشی دفاع کرد.

 

 

1296692

 

 

او گفت:" اینکه تغییراتی داشتیم حقیقت دارد.  بازیکنانی هستند که در بازی‌های زیادی حضور داشته اند و من فکر کردم خیلی کار درستی باشد که این تصمیم را بگیرم. ایجاد تغییرات زیاد ریسک است ولی در کوپا هم تغییراتی داشتیم. به نظرم به خوبی برای این بازی ظاهر شدیم. باید خودمان را برای بازی شنبه آماده کنیم و با قدرت در زمین ظاهر شویم."

 

والورده ادامه داد:" ما کار قهرمانی لیگ را تمام شده نمی‌دانیم زیرا همیشه به فکر پیروزی هستیم ولی باید خودمان را آماده تقابل ها کنیم. فکر می‌کنم امروز تیم برتر زمین بودیم، سپس اخراج اتفاق افتاد و همه چیز عوض شد. پس از آن، ظرفیت اینکه حمله ایجاد کنیم را نداشتیم و مجبور شدیم کامل عقب بکشیم و گل تساوی را خوردیم. یک امتیاز گرفتیم و حالا به دو پیروزی نیاز داریم تا قهرمان شویم. دوست داشتیم پیروز شویم ولی باید صبر کنیم."

دیدگاه‌ها