کد خبر : 1518331 | 29 فروردين 1397 ساعت 10:06 | 303K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز فروش کیت های تیم ملی در آمریکا؛

این پیراهن ایران در جام جهانی است؟

تصاویری از لباس های منتسب به تیم ملی ایران در جام جهانی که در نمایندگی های آدیداس در آمریکا عرضه شده، به دست ورزش سه رسیده است و باید دید این همان طرح نهایی خواهد بود یا خیر.

این پیراهن ایران در جام جهانی است؟

به گزارش "ورزش سه"، موضوع رونمایی از لباس تیم ملی در جام جهانی 2018 در حال حاضر اصلی ترین و داغ ترین سوژه فوتبال ایران است و نقل قول های مختلفی درباره آن مطرح شده و می شود.

 

به نقل از خوانندگان ورزش سه، نمایندگی های شرکت آدیداس در کشور آمریکا شروع به فروش لباسی کرده اند که با برند این شرکت و لوگوی فدراسیون فوتبال ایران تحت عنوان پیراهن تیم ملی در جام جهانی عرضه شده است.

 

1296715

 

مدل این لباس ها Tiro 17 است که درسایت رسمی این کمپانی هم تصاویر آن وجود دارد. اما با وجود جستجو در صفحه پیراهن های وبسایت آدیداس آمریکا به نتیجه ای نخواهید رسید. در  حال حاضر کمپانی آدیداس بعد از عقد قرارداد یک ساله با فدراسیون فوتبال ایران به دنبال عرضه سریع تر این پیراهن در بازار های خارجی است و جالب است بدانید یک چهره مشهور فوتبالی ماموریت توزیع این پیراهن ها به ایران را بر عهده گرفته است.

 

با توجه به فاصله 57 روزه تا جام جهانی و در شرایطی که به جز مراکش و ایران همه تیم های تحت قرارداد کمپانی آدیداس کیت های 2018 را به نمایش گذاشته و به فروش می رسانند، طبیعی است آدیداس به دنبال تسریع پروژه فروش پیراهن های ایران هم باشد.

 

1296716

 

در لباس هایی که در آمریکا خریداری شده لوگوی فدراسیون فوتبال ایران روی پیراهن ها وجود دارد و کیت قرمز رنگ از زیبایی مناسبی هم بهره می برد اما مشخص نیست که این پیراهن آیا طرح نهایی لباس ایران در جام جهانی است یا نه. نکته اینجاست که آدیداس در مرحله مقدماتی جام جهانی لباسی را به ایران نمی فروخته اما در حال حاضر اقدام به این کار کرده است.

 

در این طرح فعلی تنها نکته خاصی که دیده می شود، لوگوی فدراسیون است و به جز آن هیچ اثری از طراحی های خاص آدیداس مشابه آنچه برای البسه سایر تیم های ملی در جام جهانی انجام شده، دیده نمی شود. بنابراین می توان لباس ایران در روسیه 2018 را در دسته پیراهن های عمومی و نه ویژه ی آدیداس قرار داد.

 

1296714

 

تصاویری هم از این البسه موجود است که به دلیل شخصی بودن، امکان انتشار آنها وجود ندارد.

دیدگاه‌ها