کد خبر : 1518384 | 29 فروردين 1397 ساعت 13:50 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی و رویای قهرمانی؛ انتظار 28 ساله تمام می شود؟

امیدهای قهرمانی ناپولی در سری A به بازی امشب مقابل اودینزه بستگی دارد قبل از آنکه آخر هفته به مصاف صدرنشین لیگ یعنی یوونتوس بروند که ممکن است در آن بازی هفتمین قهرمانی متوالی بیانکونری رقم بخورد.

ناپولی و رویای قهرمانی؛ انتظار 28 ساله تمام می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، لیگ ایتالیا با برگزاری دو بازی در چهار روز به اوج خود می‌رسد اما شاید حرف آخر درباره اینکه کدام تیم اسکودتو را می‌برد یکشنبه شب در پایان بازی یوونتوس و ناپولی در تورین زده شود.

 

در فاصله شش هفته مانده به پایان، شش امتیاز اختلاف قهرمان شش فصل اخیر با ناپولی است که با سوپرواکنش جان‌لوییجی دوناروما در آخرین دقایق بازی یکشنبه از کسب پیروزی در سن‌سیرو باز ماند اما ناپولی باور دارد که می‌تواند با کسب حداکثر امتیازات در بازی امشب و همچنین دیدار با یوونتوس، هیجان کورس قهرمانی را حفظ کند و برای رسیدن به سومین قهرمانی تاریخ خود بعد از عناوین سال‌های 1987 و 1990 امیدهایش را زنده نگه دارد.


مارک هامشیک کاپیتان این تیم می‌گوید: «هنوز 18 امتیاز باقی مانده. فاصله ما و یوونتوس کمی زیاد شده اما ما باید به باور و تلاش خود ادامه دهیم تا وقتی دیگر هیچ شانسی روی کاغذ نداشته باشیم.»

 

 

1296773

 

 

پیروزی برابر تیم رده سیزدهمی اودینزه به یوونتوس فشار می‌آورد که بازی‌های سختی مقابل رقبای تاریخی خود، اینتر و رم دارد که هر دو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگند.

 

یوونتوس امشب به کروتونه در جنوب ایتالیا سفر می‌کند برای دیدار با تیمی که در رده سوم از انتهای جدول است و برای بقا مبارزه می‌کند اما ساسولو و اسپال در بازی‌های اخیر به ناپولی و یوونتوس نشان داده‌اند که می‌توان حتی با 50 امتیاز کمتر هم امتیاز گرفت.

 

 

1296771

 

 

بلای ماتویدی هافبک فرانسوی یوونتوس گفت: «هفته تعیین‌کننده‌ای برای ما است اما قبل از بازی با ناپولی باید کروتونه را شکست دهیم، این بازی واقعا سخت است. باید خیلی هوشیار باشیم چون همه فکر می‌کردند اسپال را می‌بریم اما این بار سعی می‌کنیم غافلگیر نشویم. یوونتوس به دنبال رسیدن به هفتمین قهرمانی پیاپی است که هدفی دیوانه کننده و استثنایی است.» این نخستین جام او با یووه خواهد بود اگر تیمش به قهرمانی برسد.

 

بعد از رقابت داغ یوونتوس و ناپولی، چهار تیم برای کسب دو سهمیه باقی مانده لیگ قهرمانان مصاف سختی دارند. رم و لاتزیو که در امتیاز 61 برابر هستند (یوونتوس و ناپولی به ترتیب 84 و 78 امتیاز دارند)، به ترتیب با جنوا و فیورنتینا بازی‌های سختی دارند، پشت سرشان اینتر با یک امتیاز اختلاف است- البته بدون احتساب بازی دیشب با کالیاری و میلان که با 53 امتیاز همچنان امیدوار است و امشب مسابقه دشواری در زمین تورینو دارد.

 

منبع: ایران ورزشی

دیدگاه‌ها