کد خبر : 1518388 | 29 فروردين 1397 ساعت 13:17 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرخابی ها، بیشترین خطاکاران در مرحله گروهی 

رکورد جالب استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان

سرخابی های پایتخت طی اتفاقی جالب، پس از پایان دور گروهی بازی های لیگ قهرمانان، در صدر جدول تیم هایی که بیشترین خطا را در کارنامه خود ثبت کردند، قرار دارند.

رکورد جالب استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و پرسپولیس دو نماینده فوتبال ایران در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که در نهایت موفق شدند خود را به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها برسانند. این دو تیم در کنار تمام آمار و ارقامی که از خود به جا گذاشتند یک رکورد جالب را به نام خود ثبت کردند که یادآوری آن خالی از لطف نیست. سرخابی های پایتخت عنوان خشن ترین یا به عبارتی پرخطاترین تیم های حاضر در لیگ قهرمانان را به نام خود زدند تا در این آیتم نیز به مانند جدول رده بندی گروه خود، صدرنشین باشند. 


در این میان پرسپولیسی ها با 106 خطا عنوان اول را به نام خود ثبت کردند و استقلالی ها نیز با 102 خطا در رده دوم ایستادند و جالب اینکه در بازی های امروز نیز هیچ تیمی نمی تواند به رکورد ایرانی ها دست درازی کند چرا که تیم سوون سامسونگ کره جنوبی با 100 خطا، العین امارات با 95 و ججو یونایتد کره جنوبی با 88 خطا که در رده های بعدی قرار دارند بازی های خود را در روزهای گذشته به پایان رساندند و در انتظار آغاز بازی های یک هشتم نهایی هستند.

 

1296778

دیدگاه‌ها