کد خبر : 1518389 | 29 فروردين 1397 ساعت 13:20 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت مالک گسترش فولاد از مدیرعامل جدید

زنوزی: تمام قد پشت این تراکتور می‌ایستم

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد در گفت‌وگویی کوتاه، تاکید کرد که با تمام امکانات به حمایت از تراکتورسازی برخواهد خواست.

زنوزی: تمام قد پشت این تراکتور می‌ایستم

به گزارش ورزش سه، زنوزی که مالک هواپیمایی آتا و بنیانگذار باشگاه گسترش فولاد تبریز است، به خبرنگار ما گفت: بنده با تمام توان و تا آنجایی که استان، هواداران تراکتور و مدیریت باشگاه از من بخواهد پشت باشگاه تراکتور خواهم بود. 


وی ادامه داد: تراکتورسازی تیم اول من است و من همیشه این را اعلام کرده‌ام و با وجودی که خودم صاحب یک باشگاه دیگر هستم(گسترش) اما به خواست مردم تبریز و آذربایجان احترام گذاشته و اعلام می‌کنم امکانات باشگاه گسترش فولاد اعم از زمین و مسائل پشتیبانی در اختیار تراکتور و آقای الیاسی مدیر جدید این باشگاه است که از دوستان قدیمی من محسوب می‌شود و من در عین حال حضور ایشان را تبریک می‌گویم و به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم تراکتور هرچه سریع‌تر به جایگاه واقعی خودش برگردد.


زنوزی افزود: امروز به آقای الیاسی گفتم که بنده اگر در محدوده توانایی‌هایم کاری بتوانم انجام بدهم حتما به باشگاه کمک خواهم کرد و قول دادم از این به بعد پروازهای تراکتور به صورت چارتر توسط هواپیمایی ما و به رایگان انجام بشود و به زودی هواپیمای اختصاصی تراکتور هم در گفت‌وگو که با مدیرعامل باشگاه داشتم به این تیم و هوادارانش تقدیم می‌شود تا تراکتور اولین باشگاه ایرانی باشد که دارای هواپیمای اختصاصی می‌شود.


وقتی که از زنوزی درباره این موضوع سوال می‌کنیم که چرا این کمک‌ها پیش از این در اختیار تراکتور نبود می‌گوید: با احترام به همه دوستانی که تلاش می‌کردند تراکتور وضعیت بهتری پیدا کند، به هر حال این از خاصیت‌های مدیرجدید باشگاه است که دوستان خود را به یاری طلبیده و ما هم تلاش می‌کنیم به دعوت ایشان پاسخ بدهیم. امیدوارم تراکتور هرچه سریع‌تر به جایگاه خود که بالاترین سطح فوتبال است، برگردد چراکه هواداران عاشق این تیم شایسته یک تیم بزرگ، مدعی و پرستاره هستند و من به شما قول می‌دهم آقای الیاسی در همین مسیر قدم بردارد.

دیدگاه‌ها