کد خبر : 1518395 | 29 فروردين 1397 ساعت 14:20 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم منتخب فصل لیگ برتر در تسخیر منچسترسیتی

اتحادیه فوتبال انگلیس، تیم فصل لیگ برتر را دقایقی پیش معرفی کرد و سیتی بیشترین نماینده را در این فهرست دارد.

تیم منتخب فصل لیگ برتر در تسخیر منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، سیتی با حضور 5 بازیکن، بیشترین نماینده را در تیم برتر فصل 18-2017 دارد. با توجه به قهرمانی این تیم در لیگ، حضور بیشترین نماینده از سوی این تیم قابل پیش بینی بود. در حقیقت آنها با اختلاف بیشترین نماینده را دارند و پس از آنها، تیم‌های تاتنهام، چلسی، لیورپول و یونایتد قرار گرفته اند. تاتنهام با 3 نماینده در رده دوم است و لیورپول، یونایتد و چلسی با یک نماینده در رده های بعدی هستند.

 

 

1296789

 

 

دروازه بان این فهرست، داوید دخیا است که مثل چند سال اخیر، نمایش‌هایی استثنایی داشته و بارها دروازه یونایتد را نجات داده است.

 

خط دفاع تیم متشکل از کایل واکر، یان ورتونگن، نیولاس اوتامندی و مارکوس آلونسو است که همگی در پست خود، با اختلاف بهترین بوده اند و بازی‌های بسیار خوبی در خط دفاعی تیمشان داشته اند.

 

در خط میانی، کریستین اریکسن، کوین دی بروین و داوید سیلوا حضور دارند. دی بروین یکی از گزینه های اصلی کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ است و رقابت نزدیکی با محمد صلاح دارد، هر چند رای او برای عنوان بهترین بازیکن، صلاح مصری بوده است.

 

در خط حمله، سرخیو آگوئرو، هری کین و محمد صلاح قرار گرفته اند. صلاح نیز مثل دی بروین از گزینه های اصلی عنوان بهترین بازیکن لیگ است. همچنین صلاح و کین نیز رقابت نزدیکی برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر دارند. صلاح که تا به اینجا، 30 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده، به دنبال شکستن رکورد رونالدو است که 32 گل زده بود.

 

دیدگاه‌ها