کد خبر : 1518397 | 29 فروردين 1397 ساعت 14:25 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

اهداف ویژه رونالدو در بازی مقابل بیلبائو

رئال مادرید امشب در برنابئو میزبان بیلبائو است و فرصتی جدید برای رونالدو مهیاست تا بر تعداد گل های خود بیفزاید.

اهداف ویژه رونالدو در بازی مقابل بیلبائو

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو مثل سال گذشته در مقطع پایان فصل به بهترین فرم خود رسیده است. برنامه ریزی دقیق زیدان و استراحت دادن های او به فوق ستاره پرتغالی باعث شده تا او بار دیگر به یک ماشین گلزنی توقف ناپذیر بدل شود.

رونالدو در 7 بازی اخیر رئال موفق به زدن 15 گل شده و امشب بدون شک تهدید بزرگی برای بیلبائو خواهد بود؛ تیمی که در سال های اخیر همواره در برنابئو مغلوب رئال شده است.

 

 

1295832

 

 

رونالدو امشب چند هدف ویژه را در برابر بیلبائو دنبال می کند.

او می تواند با گلزنی، یکی از رکوردهای خودش را ترقی ببخشد. CR7 رکورد گلزنی در 11 بازی متوالی رئال را در اختیار دارد و امشب می تواند آن را به 12 برساند. او همچنین می تواند خود را در جدول گلزنان به مسی نزدیک تر کند. رونالدو هم اکنون 23 گله است و مسی 29 گله و با توجه به اینکه مسی شب گذشته نتوانست به سلتا گل بزند، بهترین فرصت مهیا شده تا رونالدو برای آقای گلی نیز خیز بلندی بردارد.

 

همچنین رونالدو می تواند امروز به بهترین گلزن تاریخ بازی های رئال و بیلبائو نیز تبدیل شود. رکورد در اختیار خود و او زارا است با 16 گل زده. اسطوره بیلبائو در دهه 40 و 50 توانست در 9 بازی 16 گل به رئال بزند و رونالدو امشب فرصت این را دارد تا از این رکورد گذر کند. او سابقه دو هت تریک برابر بیلبائو را در کارنامه دارد.

 

دیدگاه‌ها