کد خبر : 1518415 | 29 فروردين 1397 ساعت 15:10 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری:

PSG هنوز قابل مقایسه با بزرگان اروپا نیست

سرمربی پی اس جی معتقد است که پاریسی ها برای رسیدن به سطح اول اروپا، هنوز به زمان و تجربه بیشتری نیازمندند.

PSG هنوز قابل مقایسه با بزرگان اروپا نیست

به گزارش "ورزش سه"، پاری ‌سن‌ ژرمن در دوران ناصر الخلیفی به تیمی بزرگ و پر ستاره تبدیل شد. دلارهای بی شمار شیخ نشینان قطری باعث شد تا بازیکنان بزرگ زیادی راهی پاری ‌سن‌ ژرمن شوند به این امید که تیم بتواند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند اما با وجود جذب گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان هم هنوز این امر میسر نشده است.

 

 

1284263

 

 

 اونای امری، سرمربی اسپانیایی پاری ‌سن‌ ژرمن می‌گوید که هنوز زود است این تیم با تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا مقایسه شود.

او در همین رابطه گفت‌:« پی اس جی تازه به جمع تیم‌های بزرگ ‌اضافه شد و برای افزایش قدرت و اعتبار خود نیاز به تقویت بیشتر دارد. در آلمان بایرن مونیخ جام‌های زیادی به دست آورده است همچنان که در اسپانیا رئال مادرید و بارسلونا، در ایتالیا یوونتوس و در انگلیس هم منچستریونایتد و لیورپول بیشترین جام را دارند اما در فرانسه پاری ‌سن‌ ژرمن تنها هفت قهرمانی دارد و این تعداد قهرمانی با لیون برابری می‌کند.»

 

سرمربی ‌اسپانیایی پاری ‌سن‌ ژرمن ادامه‌ داد:« در درجه نخست باید بهترین تیم تاریخ فوتبال فرانسه شویم و برای رسیدن به چنین هدفی نیاز به تقویت و زمان بیشتری داریم. باید صبر کرد. پاری ‌سن‌ ژرمن باشگاه جدیدی است و به زمان نیاز دارد. نمی‌توان انتظار داشت که این تیم در چند سال به قدرت نخست فوتبال اروپا تبدیل شود.»

 

PSG قهرمانی در لیگ فرانسه را به دست آورد اما بار دیگر در لیگ قهرمانان اروپا نمایشی ناامید کننده از خود نشان داد و به دست رئال در یک هشتم نهایی حذف شد.

دیدگاه‌ها