کد خبر : 1518438 | 29 فروردين 1397 ساعت 17:31 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت

پایان کار ستاره پرتغالی در بارسلونا

اندره گومس، هافبک پرتغالی بارسا اخرین هفته های حضورش در این باشگاه را پشت سر می گذارد.

پایان کار ستاره پرتغالی در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، تابستان 2016 بود که یک دوئل مستقیم بین بارسا و رئال برای جذب گومس اتفاق افتاد. هافبک پرتغالی، تک ستاره والنسیا در فصل بسیار بد این تیم بود و مورد توجه هر دو غول فوتبال اسپانیا قرار داشت.

رسانه های مادریدی در مقطعی انتقال او به رئال را قطعی می دانستند و حتی تیتر «کار گومس با رئال نهایی شد» نیز روی جلد مارکا و آاس رفت ولی در نهایت یک نشست صمیمانه بین بارتومئو و مدیر برنامه های گومس در رستورانی در شهر بارسلونا باعث شد تا گومس از چنگ رئالی ها خارج شده و در چرخشی 180 درجه ای راهی بارسلونا شود.

 

 

1296827

 

 

یک سال و نیم بعد، شرایط او در بارسا کاملا متفاوت است و او محبوبیتی در میان هواداران ندارد. پس از اینکه گومس ماه گذشته در مصاحبه با مجله پاننکا خبر از وضعیت بغرنج خود در بارسا داد و عنوان کرد که از خجالت و ترس، ترجیح می دهد در انظار عمومی آفتابی نشود، هواداران بارسا موضع خود را کمی تغییر داده و در هفته های اخیر حداقل بر علیه او سوت نزده اند.

 

گومس شب گذشته در تساوی 2-2 بارسا مقصر شماره یک گل اول سلتا بود و طبق ادعای امروز نشریه اسپورت، فصل بعد دیگر در بارسلونا جایی نخواهد داشت. در واقع هفته هاست که مسئولان بارسا تصمیم قطعی خود مبنی بر فروش گومس را گرفته اند و خود بازیکن نیز از این موضوع مطلع است. تنها باید منتظر پایان فصل ماند تا تیم بعدی وی مشخص شود.

 

دیدگاه‌ها