کد خبر : 1518555 | 30 فروردين 1397 ساعت 10:59 | 75.8K بازدید | 0 دیدگاه

جزئیاتی تازه از اعتراض بازیکنان بارسا؛

جنجال در رختکن بارسلونا بعد از شکست برابر رم!

بعد از شکست غیرمنتظره برابر رم، بازیکنان بارسلونا به تاکتیک های والورده معترض بوده اند.

جنجال در رختکن بارسلونا بعد از شکست برابر رم!

 

به گزارش "ورزش سه" شکست دشوار بارسلونا برابر رم باعث حذف بلوگرانا از لیگ قهرمانان شد و به نوعی تفکرات والورده در بازی های حساس و سرنوشت ساز را نیز نشان داد و این موضوع باعث شد تا ستاره های بارسا احساس واقعی خود نسبت به سرمربی این تیم را به خود وی هم بگویند.

 

1294974

 

در ابتدا اخباری در خصوص درگیری لفظی لیونل مسی با والورده و حمایت پیکه از وی شنیده شده است و نشریه اسپورت نیز مدعی شد فضای بسیار سنگینی توام با عصبانیت برخی بازیکنان در رختکن ایجاد شده اما والورده سکوت کرده و پاسخ کسی را نداده است. به نظر می رسد بعد از پایان بازی، در رختکن بارسا فضای سنگینی ایجاد شده و برخی بازیکنان به تصمیمات والورده اعتراض داشته اند اما این سرمربی ترجیح داد تنها به اعتراضات گوش کرده و پاسخ هیچ کسی را ندهد.

 

یک نفر در رختکن بارسا به ترکیب والورده معترض شده و اعتقاد داشته وی در این دیدار باید از بازیکنان فیزیکی برای مقابله با حملات رم استفاده می کرده است.

 

اما والورده خودش نیز متوجه بود که بازیکنان از تاکتیک های وی برابر رم عصبانی هستند و به همین دلیل فضا را به شکلی دید که ترجیح داد با هیچکس صحبت نکند. با توجه به دشوار بودن پذیرش چنین شکست هایی، والورده باید درجریان مسابقه واکنش های بهتری داشت و به نظر خود وی نیز این موضوع را پذیرفته است.

دیدگاه‌ها