کد خبر : 1518729 | 31 فروردين 1397 ساعت 10:32 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

واران: خیلی ها دوست دارند سقوط رئال را ببینند

رافائل واران، مدافع رئال مادرید در مصاحبه با آ.اس از توانایی‌هایش در کمک کردن به رئال صحبت کرد.

واران: خیلی ها دوست دارند سقوط رئال را ببینند

به گزارش "ورزش سه"، پس از صعود جنجالی رئال به دور نیمه نهایی و حذف یوونتوس، انتقادات بسیاری علیه رئال مطرح شد و  بسیاری این موضوع را مطرح کردند که یوفا با داوری سعی در حمایت از رئال دارد. حال واران تلاش این عده را به خاطر نفرتشان از رئال می‌داند.

 

چهار ماه بدون مصدومیت را سپری کردی و نمایش‌های خوبی داشته ای....

 

حس خیلی خوبی دارم. درست است که مقابل یووه سه گل خوردیم ولی فکر نمی‌کنم بازی بدی داشتم. فکر می‌کنم تیم ما خوب کار کرد و در دفاع منظم بودیم، برای حریف فضای کمی ایجاد می‌کردیم. شخصا خوشحالم، بازی ‌های زیادی انجام دادم و در نبردهای یک به یک، هوایی و توپ ربایی خیلی خوب ظاهر شدم. سعی کردم در بیشترین حد موثر باشم.

 

1293541

 

 

لیگ خیلی نا امید کننده بوده ولی در چمپیونزلیگ باید با بایرن روبرو شوید...

 

این دو دیدار خیلی مهم هستند و در سطح بالایی برگزار می‌شوند. ما می‌دانیم که بایرن فشار زیادی روی ما خواهد آورد. ما باید با شرایط فیزیکی مناسب و تاکتیکی درست و موثر مقابل آلمان‌ها قرار بگیریم. ولی ما در مادرید به چنین بازی‌هایی عادت داریم. می‌دانیم که چطور باید در این دیدارها ظاهر شد. حریف ما بایرن است ولی نیاز نیست فشار بیش از حدی به روی خودمان اضافه کنیم. مهم ترین چیز این است که بازی خودمان را انجام دهیم.

 

موضوع انتقادات و ضدیت با رئال را چطور می‌بینی؟

 

این موضوع یعنی مدارکی وجود دارد که خیلی ها رویای این را دارند که سقوط ما را ببینند. شکی نیست. با این حال، آنها اکثریت نیستند. محبت هواداران را می‌بینیم و می‌دانیم که مادرید باشگاهی است که در سرتاسر دنیا هواداران زیادی دارد. خیلی ها تحمل موفقیت‌های رئال را ندارند و دوست دارند شکست ما را ببینند و این بخشی از فوتبال است. من آگاهم که آنها سال‌هاست که منتظر ما هستند و این یعنی تفاوت بسیار زیاد با فصل پیش."

 

دیدگاه‌ها