کد خبر : 1518740 | 31 فروردين 1397 ساعت 12:32 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر برنامه بازی های لیگ مصر به خاطر صلاح

محبوبیت محمد صلاح در مصر، بار دیگر باعث رخ دادن اتفاقی جالب در کشورش شده است.

تغییر برنامه بازی های لیگ مصر به خاطر صلاح

به گزارش "ورزش سه"، مراسم بهترین بازیکن سال لیگ برتر، روز یکشنبه برگزار خواهد شد و محمد صلاح در کنار کوین دی بروین، کاندیداهای اصلی دریافت این عنوان هستند. در همین روز، دیدار حساسی بین دو تیم الزمالک و السویتی برگزار خواهد شد که ساعت 18 شروع خواهد شد و احتمالا تا ساعت 20:30 به وقت مصر ادامه پیدا خواهد کرد.

 

 

1290797

 

 

با توجه به تداخل مراسم بهترین‌های لیگ برتر و این دیدار، فدراسیون مصر تصمیم گرفت زمان برگزاری این دیدار را عوض کند تا تمامی کشور مصر بتواند مراسم بهترین‌های لیگ برتر را که ممکن است با معرفی صلاح به عنوان بهترین بازیکن این لیگ همراه شود، تماشا کنند.

 

رئیس فدراسیون مصر در این رابطه گفت:" همه از اینکه صلاح کاندیدای دریافت این عنوان است خوشحالند. هیچ مشکلی برای راضی کردن دیگران به تغییر ساعت بازی وجود نداشت و همه دوست دارند موفقیت صلاح را ببینند و جشن بگیرند."

 

باشگاه الاهلی مصر موفق شده با نتایج خوبی که کسب کرده و به دست آوردن 26 پیروزی از 31 بازی، چند هفته قبل قهرمانی اش را مسجل کند. در مصر، فوتبال دوستان منتظرند تا صلاح این عنوان را دریافت کند و همچنین در جام جهانی عملکرد درخشانی داشته باشد. او 40 گل در این فصل به ثمر رسانده است و برای تیم ملی کشورش نیز 33 گل در 57 بازی ثبت کرده است.

دیدگاه‌ها