کد خبر : 1518775 | 31 فروردين 1397 ساعت 15:56 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نوئی و سودای اولین برد مقابل برانکو

امیر قلعه نوئی در 6 تقابل خود با مربیان خارجی در این فصل 4 برد و 2 شکست را تجربه کرده است.

قلعه نوئی و سودای اولین برد مقابل برانکو

به گزارش “ورزش سه”، ذوب آهن در هفته بیست و نهم میزبان پرسپولیس خواهد بود تا در مسیر کسب عنوان نایب قهرمانی دیدار سختی را تجربه کند. ژنرال در بازی رفت مقابل سرخپوشان غافلگیر شد و با شکست 4 بر صفر شکست تلخی را مقابل برانکو تجربه کرد.  


قلعه نوئی 4 بار مقابل برانکو قرار گرفته و تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده است. او در مصاف اول با برانکو شهرآورد 80 را تجربه کرد و با تک گل علی علیپور بازنده شد. فصل بعد ژنرال سرمربی تراکتورسازی شد و در بازی رفت با پرسپولیس و برانکو مساوی کرد و در بازی برگشت نیز باخت دوم خود را مقابل برانکو تجربه نمود. بازی سوم نیز به دیدار رفت برابر پرسپولیس در همین لیگ هفدهم و متحمل شدن شکست 4 بر صفر باز می گردد.


جالب است بدانید قلعه نوئی در این فصل 6 تقابل با مربیان خارجی را تجربه کرده که در 4 دیدار برنده و در 2 بازی نتیجه را واگذار کرده است. برد 3 بر صفر مقابل گسترش فولاد تبریز و لوکا بوناچیچ در هفته سوم، برد 2 بر یک مقابل سپاهان و زلاتکو کرانچار در هفته نوزدهم، برد 2 بر یک استقلال و وینفرد شفر در هفته بیست و دوم و برد 3 بر صفر تراکتورسازی در هفته بیست و ششم 4 برد قلعه نوئی مقابل مربیان خارجی بوده است.


باخت 2 بر صفر در هفته چهارم برابر سپاهان و زلاتکو و باخت 4 بر صفر مقابل پرسپولیس و برانکو ایوانکویچ 2 شکست ژنرال در این فصل در برابر مربیان خارجی بوده که البته دومی سنگین ترین آن نیز بوده است. حالا قلعه نوئی این فرصت را دارد تا در هفته بیست و نهم با شکست پرسپولیس در اصفهان هم انتقام بازی رفت را از برانکو بگیرد و هم آمار خودش را مقابل مربیان خارجی بهبود ببخشد.

دیدگاه‌ها