کد خبر : 1518784 | 31 فروردين 1397 ساعت 15:55 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلینزمن:

برای آلمان، قهرمانی دوباره در جام جهانی دشوار است

یورگن کلینزمن، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، معتقد است که این تیم کار دشواری برای دفاع از عنوان قهرمانی اش در جام جهانی دارد.

برای آلمان، قهرمانی دوباره در جام جهانی دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، آلمان چهار سال قبل با هدایت یواخیم لوو توانست قهرمان جام جهانی 2014 برزیل شود. این تیم امسال هم به عنوان یکی از مدعیان اصلی پای به جام جهانی می گذارد اما در طول تاریخ جام های جهانی، تنها برزیل توانست در سال های 1958 و 1962، دو بار پیاپی در این رقابت ها به قهرمانی برسد.

کلینزمن معتقد است که شاگردان لوو برای دفاع از عنوان قهرمانی شان کار دشواری پیش رو دارند.

او به سایت گل گفت:" آلمان همیشه یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی است. ما تیم بسیار خوبی داریم؛ پر از بازیکنان باکیفیت اما تکرار قهرمانی در جام جهانی بسیار دشوار است."

 

 

1259796

 

 

کلینزمن که خود با تیم ملی آلمان در جام جهانی 1990 به قهرمانی رسید، معتقد است که داشتن تیمی که بازیکنانش رابطه نزدیکی داخل و خارج از زمین با هم داشته باشند، نقشی کلیدی در موفقیت تیم در تورنمنت های بزرگ دارد.

" هر نسلی بازیکنان کلیدی و لیدرهای خود را دارد. من این افتخار را داشتم که در جام جهانی 2006 بازیکنان باتجربه ای مانند میشائیل بالاک، ینس لمان، الیور کان و میروسلاو کلوزه را هدایت کنم.

در حال حاضر آلمان بازیکنانی مانند مانوئل نویر، تونی کروس، توماس مولر و مسوت اوزیل دارد. هر نسلی چالش ها و نیروهای خودش را دارد. همکاری اعضای تیم مهمترین قطعه پازل است."

دیدگاه‌ها