کد خبر : 1518808 | 31 فروردين 1397 ساعت 18:42 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

جادوگر و سپیدرود به دنبال اولین دبل

بقاء کریمی در رشت امضاء می شود؟

سپیدرود در دیداری حساس این هفته میزبان فولاد است و در صورت برتری مقابل این تیم بقاء خود را در لیگ برتر قطعی خواهد کرد.

بقاء کریمی در رشت امضاء می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی و سپیدرود هفته گذشته با برتری یک بر صفر مقابل تراکتورسازی همه رشتی ها را امیدوار کرد تا این تیم در لیگ برتر ماندگار شود. اما کار برای جادوگر و شاگردانش تمام نشده است، آنها نفت تهران و استقلال خوزستان را پشت سر خود می بینند و باید برای تثبیت بقاء در لیگ باید مقابل فولاد خوزستان به پیروزی برسند. دیدار رفت دو تیم با برتری 2 بر یک شاگردان پورموسوی همراه بود. رحیم زهیوی و عادل حردانی در آن دیدار برای میزبان گلزنی کردند و میثم تهیدست تک گل سپیدرودی ها را به ثمر رساند.


علی کریمی در مدتی که در لیگ هفدهم به سرمربیگری پرداخته هیچگاه موفق به کسب 2 برد متوالی نشده است. سپیدوردی ها نیز در لیگ هفدهم هیچگاه نتوانسته اند در 2 بازی پشت سر هم به پیروزی برسند. کریمی و تیمش در 6 بازی اخیر خود به طور یک بازی در میان برنده و بازنده بوده اند و حالا امیدوارند اولین دبل خود را در لیگ هفدهم جشن بگیرند. 


نکته جالب اینکه از زمان سرمربیگری علی کریمی در سپیدرود رشت، آنها در دیدارهای خانگی نتایج خوبی گرفته اند. باخت 2 بر یک به گسترش فولاد، تساوی یک بر یک برابر استقلال خوزستان و 4 برد در مصاف با سپاهان، سایپا، پارس جنوبی جم و تراکتورسازی حاصل کار علی کریمی در رشت بوده است. باید منتظر ماند و دید سپیدرود با حمایت همه جانبه هواداران خود می تواند ماندگاری اش را در لیگ رقم بزند یا نه.

دیدگاه‌ها