کد خبر : 1518809 | 31 فروردين 1397 ساعت 18:43 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: باید به تصمیم ونگر احترام گذاشت

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است ونگر همشیه در آلمان به عنوان یک الگو شناخته شده است.

کلوپ: باید به تصمیم ونگر احترام گذاشت

 

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ همچنین در مورد دیدار برابر وست بروم نیز صحبت کرد و مدعی شد بعد از این بازی به مسابقه با رم فکر خواهد کرد.

 

دیدار برابر وست بروم: "ما به وست بروم و به رقابت های لیگ برتر احترام می گذاریم و می دانیم که برای کسب سهمیه باید باز هم امتیاز بگیریم. وست بروم در چند صحنه برابر یونایتد خوش شانس بود اما آنها در نهایت سزاوار پیروزی بودند. ما در جام حذفی مغلوب این تیم شدیم و نیازی به یادآوری نیست پس بعد از این بازی باید به جدال با رم فکر کنیم."

 

1297132

 

خداحافظی ونگر: "امروز صبح این خبر را شنیدم و شگفت زده شدم، اما این تصمیم اوست و ما باید به آن احترام بگذاریم. ونگر دورانی فوق العاده داشته و یک شخصیت برجسته است. شاید در چند ماه گذشته همه از نتایج آرسنال خوشحال نبودند، اما این اتفاقی عادی در مربیگری است.

 

ونگر نسلی فوق العاده را به فوتبال معرفی کرد و در اواخر دهه 90 یک سرمربی همیشه پیروز بود. من کار ونگر را تحسین می کنم و در آلمان او همیشه به عنوان یک الگوی بزرگ شناخته می شد اما در انگلستان شرایط کمی متفاوت بود، زیرا ما با هم رقابت می کردیم. بهترین ها را برای ونگر آزوی می کنم و امیدوارم در یک ملاقات شخصی با او صحبت کنم."

دیدگاه‌ها