کد خبر : 1518824 | 31 فروردين 1397 ساعت 19:50 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

بقای ما هنوز معلوم نیست؛

دین‌محمدی: کسی جرات ندارد پیشنهاد غیراخلاقی بدهد

سرمربی شهرداری تبریز می گوید که در دیدار با گل گهر 7 بازیکن تیم خود را نداشته است.

دین‌محمدی: کسی جرات ندارد پیشنهاد غیراخلاقی بدهد

به گزارش "ورزش سه"، سیروس دین محمدی سرمربی شهرداری تبریز درباره شانس این تیم برای بقا در لیگ برتر گفت: تا دوشنبه معلوم می شود و هنوز مشخص نیست. راه آهن تیم خوبی است و یک بازی سخت داریم و باید ببریم تا بتوانیم بمانیم. کار سختی پیش رو داریم و راه آهن تیم سخت کوشی است و در صورت کسب پیروزی ماندن تیم ما قطعی می شود.

 

وی در ادامه درباره احتمال حضور در این تیم برای فصل بعد، تصریح کرد: اگر مسئولان بودجه خوب داشته باشند و به دنبال سرمایه گذاری برای فصل بعد باشند، در تیم خواهم ماند. اجازه بدهید فصل تمام شود، سپس درباره این موضوع صحبت می کنیم.

سرمربی شهرداری تبریز درباره شکست سنگین این تیم در هفته گذشته، اضافه کرد: هفت بازیکن اصلی را نداشتیم. سه محروم داشتیم در این دیدار و 4 بازیکن مصدوم بودند. برای بازی آینده محروم ها را در اختیار داریم و دو مصدوم نیز اضافه می شوند. من با 7 بازیکن غایب که 6 تا اصلی و فیکس بودند، بدون دفاع وسط رفتیم و دعا می‌کردیم مصدوم ندهیم. بازیکن 18 ساله و 17 ساله داشتیم در داخل زمین که انتظارات را برآورده نکردند.


وی در ادامه اضافه کرد: ما یک جای خالی در لیست خود داشتیم و می خواستم شب بازی از آقای باهنر بخواهم که روی نیمکت بنشیند. شب قبل از بازی من یک بازیکن را از دست دادم و حتی یک دفاع وسط هم نداشتم و تیم ما 17 نفر بود که دو بازیکن زیر 23 سال و دو بازیکن هم زیر 18 سال بودند.


دین محمدی در ادامه افزود: من تیم را نبسته بودم و مطمئن باشید اگر تیم را می بستم این مشکلات وجود نداشت. ما باید 25 بازیکن یک دست داشته باشیم تا در این روزها استفاده کنیم.

 

او در ادامه درباره مشکلات این تیم تصریح کرد: من 3 باخت آوردم. برابر خونه به خونه همه گفتند که پنالتی حریف ما اشتباه بود. برابر فجرسپاسی نیز اخراج عجیب داشتم و در باخت سوم نیز 7 بازیکن را نداشتیم.


سرمربی ماشین سازی در پاسخ به اینکه آیا با توجه به شرایط شهرداری تبریز به او برای حفظ این تیم پیشنهاد های خارج از زمین مسابقه ندادند، گفت: کسی جرات ندارد به من پیشنهاد غیر اخلاقی بدهد. همه من را می شناسند و اجازه نمی دهیم این اتفاق بیفتد. ما تلاش می کنیم تا تیم را حفظ کنیم و با تلاش کردن تیم را نگه می داریم.

دیدگاه‌ها