کد خبر : 1518883 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 09:53 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد - تاتنهام

دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام، امروز در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچستریونایتد - تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مورینیو به دنبال کسب تنها جام باقی مانده در این فصل هستند و کار دشواری پیش روی آنها خواهد بود. آنها تا به اینجا در رده دوم لیگ برتر حضور داشته اند و شرایط خوبی را سپری کرده اند. با این حال در چمپیونزلیگ مقابل سویا شکست خوردند و از دور رقابت ها کنار رفتند. حال تمرکز آنها بر روی کسب جام در این رقابت ها خواهد بود ولی رقیب دشواری مقابل انها قرار خواهد گرفت.

 

1282493

 

 

 

در سوی دیگر، تاتنهام نیز شرایط مشابهی را سپری می‌کند. آنها نیز در جامی به موفقیت نرسیده اند و در چمپیونزلیگ نیز با شکست مقابل یووه از دور رقابت ها کنار رفتند. آخرین جامی که تاتنهام کسب کرده به سال 2008 بازمی‌گردد و پوچتینو به دنبال این است که اولین جام را پس از 10 سال برای تیم کسب کند.

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای تاتنهام و 3 پیروزی برای یونایتد به دست آمده است و مطمئنا دیدار امروز رقابت نزدیکی بین دو تیم خواهد بود. سرخیو رومرو به علت مصدومیت در دیدار امروز غایب خواهد بود و برای تاتنهام، وینکس و رز نمی‌توانند اسپرز را همراهی کنند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1297180

دیدگاه‌ها