کد خبر : 1518892 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 10:32 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی وست بروم - لیورپول

دو تیم وست بروم و لیورپول، امروز در لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی وست بروم - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که دیدار حساسی در این هفته مقابل رم پیش رو دارد، در لیگ برتر باید به مصاف تیم قعر جدولی وست بروم برود. شاگردان کلوپ با 70 امتیاز در رده سوم جدول هستند و اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد، سهمیه چمپیونزلیگ را کسب خواهند کرد. 

 

 

1295916

 

 

با این حال، لیورپول قصد دارد به برخی بازیکنان خود برای بازی امروز استراحت دهد تا بدون مشکل و با آمادگی کامل در دیدار مقابل رم حاضر شوند. برای بازی امروز، انتظار می‌رود محمد صلاح و روبرتو فیرمینو در فهرست حضور نداشته باشند. در حقیقت، صلاح برای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر از تیم جدا شده تا شاید بتواند این عنوان را از آن خود کند. بدین ترتیب دیدار امروز لیورپول، کاملا تحت تاثیر دیدار آنها در چمپیونزلیگ خواهد بود.

 

در آن سو وست بروم با کسب تنها 24 امتیاز در قعر جدول انگلیس قرار گرفته و به احتمال قریب به یقین، به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد. با این حال، باگی ها همواره رقیب خطرناکی برای لیورپول بوده اند و توانسته اند امتیازات خوبی از انها بگیرند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 تساوی، 1 پیروزی برای وست بروم و 2 پیروزی برای لیورپول به دست آمده است. ماتیپ، لالانا و امره جان به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود و حضور کلاین، گومز و لوورن هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1297189

دیدگاه‌ها